راهنمای جامع آزمون CFA

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف به عنوان بنیانگذار دوره‌های آمادگی آزمون CFA در ایران، از سال ۱۳۸۷ با توصیه بزرگان و اساتید حوزه مالی و سرمایه‌گذاری کشور و با هدف ارتقای سطح دانش و گسترش استاندارد حرفه‌ای بین‌المللی تحلیلگری در کشور، اقدام به طراحی و برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون سطح یک CFA نمود.

با هدف آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به بازارهای مالی با مدرک CFA و با توجه روند روبه افزایش تعداد متقاضیان برای اخذ این گواهینامه بین‌المللی بر آن شدیم تا کتابی را با عنوان “راهنمای جامع آزمون CFA” تألیف و گردآوری نماییم تا همگان بتوانند به صورت عادلانه به اطلاعات جامع پیرامون این مدرک و مزایای آن دسترسی داشته باشند. سعی ما بر این بوده تا در این کتاب به تمامی نکات مربوط به آزمون CFA بپردازیم به گونه‌ای که خوانندگان آن پس از مطالعه آن بتوانند به اطلاعات دقیق و کاملی دست یابند.

در پاییز ۱۴۰۱ با گذشت یک سال از انتشار این کتاب، با هدف ارتقای سطح کیفی کتاب و تکمیل مطالب آن، مجددا مطالب کتاب بازبینی و به‌روزسانی شد و عناوین جدید و کاربردی دیگری به آن اضافه گردید. به طوریکه در ویرایش دوم، حدود ۵۰ درصد حجم مطالب کتاب افزایش یافته است. امید است تا گروه مالی شریف توانسته باشد نقش کوچکی در راستای کمک به آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به حوزه مالی و سرمایه‌گذاری با این گواهینامه ارزشمند ایفا نموده باشد.

گروه مالی شریف در راستای رسالت اجتماعی خود و گسترش عدالت اموزشی، این کتاب را به صورت PDF و کاملا رایگان در اخیتار عموم علاقه‌مندان قرار داده است. امید است این کتاب به آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به حوزه مالی و سرمایه‌گذاری با این گواهینامه ارزشمند کمک کند.

دانلود کتاب راهنمای جامع آزمون CFA نسخه PDF

همانطور که در ویرایش دوم تلاش شد ضعف‌ها و کمبودهای کتاب برطرف شود در سال آینده نیز این مسیر را ادامه خواهیم داد. نظرات ارزشمند شما مخاطبان گرامی می‌تواند به ارتقای سطح کیفی کتاب کمک شایانی کند. مشتاقانه منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما پیرامون محتوای کتاب هستیم.

مجله تصویری CFA

گروه مالی شریف در ادامه تلاش‌های خود برای معرفی معتبرترین مدرک بین‌المللی مالی، CFAMAG را با هدف معرفی کامل آزمون و مدرک CFA، ارایه نکات، راهکارها و الزامات موفقیت در آزمون CFA و انتقال تجربیات شرکت‌کنندگان در آزمون CFA و … در قالب برنامه‌های ویدیویی راه‌اندازی کرده است.

برای مشاهد این برنامه‌ها به کانال یوتویب گروه مالی شریف مراجعه و آن را Subscribe کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست