دوره‌های عمومی سرمایه‌گذاری

بهترین و سودآورترین سرمایه‌گذاری کدام است؟
با چه میزان سرمایه‌ای می‌توان در چه بازارهایی سرمایه‌گذاری کرد؟
در بورس چگونه سرمایه‌گذاری و کسب سود کنیم؟
طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است یا دلار؟
برای سرمایه‌گذاری در بیتکوین و رمزارزها باید چه کار کنیم؟

گروه مالی شریف با ۱۸ سال سابقه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مالی، شما را برای سرمایه‌گذاری مناسب در بازارهای مختلف یاری می‌کند.

تیم مشاوره گروه مالی شریف روزانه با طیف وسیعی از مخاطبینی صحبت می‌کند که می‌خواهند بدانند باید در کجا سرمایه‌گذاری کنند و برای این سرمایه‌گذاری باید چه مقدماتی را بیاموزند. سرمایه‌گذاری در چه بازارهایی در شرایط کنونی مناسب است و اینکه برای کسب سود از این بازارها باید چه مسیری را پیمود.

هر فردی با هر میزان سرمایه می‌تواند یک استراتژی مناسب برای کسب سود از بازارهای مالی داشته باشد و ذکر این نکته ضروریست که یک سرمایه‌گذاری با کسب دانش تحلیلی مناسب و برخورداری از آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای می‌توانند در هر شرایطی نسبت به تشخیص گزینه‌های سودآور جهت سرمایه‌گذاری اقدام نماید.

گروه مالی شریف به عنوان اولین طراح و برگزار کننده دوره‌های تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری در ایران با تجربه ۱۸ ساله در این زمینه در قدم به قدم این مسیر همراه شما خواهد بود.

تحلیل بازارهای مالی با تکنیک پرایس اکشن

پرایس اکشن (Price Action) از روشهای تحلیل بازارهای مالی است که به معامله‌گران کمک می‌نماید تا با استفاده از قیمت به تحلیل روند بازار بپردازند و نقاط ورود و خروج را شناسایی نمایندپرایس اکشن عبارت است از حرکت قیمت یک اوراق بهادار که در طول زمان ترسیم شده است. پرایس اکشن اساس تجزیه و تحلیل فنی سهام، کالا یا نمودار دارایی‌های دیگر را تشکیل می‌دهد.

در این روش از هیچ اندیکاتوری استفاده نشده و تحلیل‌ها تنها بر نمودار قیمتی انجام خواهد شد. پرایس اکشن یک تکنیک معامله‌گری است که یادگیری آن به معامله‌گران این امکان را خواهد داد تا با رصد تحرکات قیمتی، تحلیل‌های مناسبی جهت انجام معاملات خود انجام دهند. عملکرد قیمت را می‌توان با استفاده از نمودارهایی که قیمت‌ها را در طول زمان ترسیم می‌کنند، مشاهده و تفسیر کرد. معامله‌گران از ترکیب نمودارهای مختلف برای بهبود توانایی خود در تشخیص و تفسیر روندها، شکست‌ها و معکوس‌ها استفاده می‌کنند.

پرایس اکشن

آنالیز قیمت حجم

معامله‌گری با آنالیز قیمت حجم در بازارهای مالی

با توجه به قانونی بودن بازارهای مالی و نظارت ویژه توسط ناظران دولتی، خصوصی و همینطور افراد عادی و نیز در دسترس عموم بودن اطلاعات شرکت‌ها، باید اندیشید که در میان حجم انبوهی از اطلاعات، با توجه به نوع بازاری که در آن فعالیت می‌کنیم، چه عواملی به ما کمک می‌کنند که انتخاب مناسبی برای کسب سود بیشتر داشته باشیم.

با توجه به مناسبات درون‌شرکتی و نیز بین‌شرکتی که در بین بازیگران اصلی بازار وجود دارد و ما هیچ وقت نمی‌توانیم به آنها پی ببریم، تنها عاملی که قابل پنهان کردن نیست، حجم معاملات است. هر چقدر هم بخواهند بی سر و صدا کار خود را انجام دهند، هیچوقت نمی‌توانند، عامل حجم را که بطور واضح، در اختیار عموم قرار دارد را پنهان نمایند. پس ما می‌توانیم با یادگیری دقیق‌تر روش آنالیزی که مبتنی بر بررسی قیمت و حجم می‌باشد، احتمال موفقیت خود را در بازار بالاتر ببریم.

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا، لزوم یادگیری آنالیز قیمت حجم بیش از پیش، ضروری می‌نماید. آنچه در این دوره ارائه خواهد شد، بحث پیرامون موضوعات مرتبط با آنالیز قیمت حجم می‌باشد. امیدواریم که در طی این مسیر، همگی به درک بهتری از این روش و در نهایت به کسب سود بالاتر در بازارهای مالی، برسیم.

سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سکه و ارز

بازار ” طلا، سکه و ارز ” بعنوان یکی از بزرگترین و گسترده‌ترین بازارهای کشور است. ایرانیان به واسطه عرف حاکم در جامعه، فرهنگ و آداب خود از همان اوایل کودکی با دریافت هدایایی از جنس طلای زینتی یا سکه، پا به این بازار می‌گذارند و در آینده نیز به واسطه تبدیل یا فروش یا خرید، دوباره مجبور به حضور در این عرصه هستند. تقاضای این فلز گرانبها در ایران به واسطه کاربردهای زینتی و سرمایه‌ای بسیار بالاست و همین امر موجب جذابیت همیشگی و قدرت بالای نقدشوندگی آن در کشور شده است.

در این راستا برای اولین بار در کشور دوره‌ای با عنوان ” سرمایه گذاری در بازار طلا، سکه و ارز ” در سه بخش کاربردی طراحی شده است.

سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سکه و ارز

تحلیل بنیادی رمزارزها

تحلیل بنیادی رمزارزها

بیتکوین نمود بارز تاثیر تکنولوژی بر پول در عصر جدید است، این پول جدید با خواص جالبی که ناشی از دو جنبه دارایی و پول بودن است باعث جلب توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران شده و با رشد سرسام‌آور خود در طی ده سال گذشته توجه همه را به خود جلب کرده است، در همین راستا استفاده از دو ابزار تکنیکال و فاندامنتال برای تحلیل بازار رمزارز بسیار مهم و ضروری می‌نماید.

پس از پایان این دوره انتظار می‌رود تحلیلگر توانایی تحلیل کلی بازار رمزارزها به وسیله اصول فاندامنتال را کسب کرده و با تکنولوزی حوزه رمزارز آشنایی کامل پیدا کند.

تحلیل بنیادی سهام شرکتها (مقدماتی و پیشرفته)

تحلیل بنیادی سهام شرکتها روشی کاربردی به منظور ارزیابی سهام شرکتها است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا بتوانند به تحلیل وضعیت شرکتها پرداخته و در نهایت بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری را انتخاب نمایند. هدف اصلی تحلیل بنیادی سهام شرکتها محاسبه و به دست آوردن ارزشی است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید آن را با قیمت روز سهام مقایسه نموده و در صورتی که قیمت روز و بازاری سهم مورد نظر، اختلاف با ارزشی از نظر تحلیلگر داشته نسبت به خرید آن سهم اقدام نماید.

در این روش از تحلیل اوراق بهادار مخاطبان علاوه بر آشنایی کامل با مراجع و منابع دسترسی به داده‌ها و گزارش‌های شرکتها با نحوه کارکرد آنها آشنا می‌شوند که از جمله این مراجع می‌توان به سایت کدال اشاره نمود. همچنین مخاطبان در این دوره با صورت‌های مالی شرکت‌ها و نحوه استخراج نسبت‌های مالی و تحلیل این نسبت‌ها آشنا می‌شوند و با استفاده از مباحثی که حول محور ارزشگذاری شرکت‌ها بیان خواهد شد به ارزشگذاری سهام شرکتها خواهند پرداخت.

تحلیل بنیادی سهام شرکتها

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال در دو دهه گذشته به شدت در بین معامله‌گران بازارهای بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است. این تحلیل به طور خلاصه به مطالعه رفتارهای بازار با استفاده از نمودارها و با هدف پیش‌بینی آینده روند قیمت‌ها می­پردازد.

تخفیف‌ها و هدایا

۱۰ درصد تخفیف برای مخاطبان جدید با کد inv-10
۱۵ درصد تخفیف برای ثبت‌نام همزمان در ۲ کارگاه
۲۰ درصد تخفیف برای ثبت‌نام همزمان در ۳ کارگاه
۱۵ درصد تخفیف برای دانشجویان

فهرست