شرایط تعویق آزمون CFA

شرایط تعویق آزمون CFA

یکی از سوالات پرتکرار و دغدغه‌های داوطلبین آزمون CFA در دو سال اخیر، روش و شرایط تعویق آزمون CFA بوده است. سال ۲۰۲۱ میلادی یک سال چالش‌برانگیز برای داوطلبان آزمون‌های بین‌المللی و همچنین برای مدیران برگزاری این آزمون‌ها در سراسر جهان بوده است، اجرای محدودیت‌های بهداشتی منجر شده از شیوع ویروس کرونا همه شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی را مجبور کرد تا علاوه بر ایجاد تغییر در برنامه‌ریزی‌ها، در نحوه حضور در جلسات آزمون هم تغییراتی اعمال کنند.

همه ما می‌دانیم که امکان دارد ویروس کرونا برای مدتی طولانی‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شود در زندگی ما وجود داشته باشد بنابراین باید امکان ایجاد تغییرات احتمالی دیگری را نیز بپذیریم و در صورت لزوم آمادگی لازم را برای در نظر گرفتن شرایط خاص در برنامه‌ریزی‌های خود را داشته باشیم و حتی ممکن است مجبور شویم به خاطر همین شرایط از موسسات برگزارکننده آزمون‌ها درخواست کنیم که امتحان ما را به تعویق بیاندازند.

هم‌اکنون نیز به همین دلایلی که در بالا ذکر شد شاهد افزایش قابل‌توجه درخواست‌های تعویق امتحان‌ها هستیم. از آزمون‌های معتبری که در ایرانیان هم درخواست‌های زیادی برای شرکت در آن دارند و متاسفانه در ایران هم برگزار نمی‌شود باید به آزمون CFA اشاره نمود. موسسه CFA هم به دلایلی که در بالا ذکر شد درخواست‌های زیادی برای تغییر در تاریخ آزمون‌ها و به تعویق انداخته شدن آزمون از سمت متقاضیان دریافت می‌کند که بررسی این درخواست‌ها برای این موسسه بسیار چالش‌برانگیز شده است. در ادامه به شرح مختصری از روند بررسی این درخواست‌ها خواهیم پرداخت.

درخواست‌های تعویق استاندارد

سیاست تعویق استاندارد برای داوطلبانی است که مجبور هستند تاریخ آزمون خود را به تعویق بیاندازند که این استاندارد مطابق با شرایط کرونایی به‌روز می‌شود. با توجه به این موضوع کسانی که دارای مستنداتی باشند که نشان دهد نتیجه تست کرونای آنها ۱۴ روز قبل از آزمون مثبت بوده است می‌توانند تاریخ آزمون خود را تغییر دهند.

بر چه اساس شما قادر به تعویق آزمون CFA خود هستنید

  • داوطلبانی که تحت تأثیر استقرار اجباری نظامی (خدمت سربازی و …) قرار می‌گیرند، فوت اعضای درجه یک خانواده، بیماری‌های خطرناک مسری یا بانوانی که بعد از ثبت‌نام متوجه می‌شوند که باردار هستند.
  • متقاضیانی که متوجه می‌شوند ناقل ویروس کرونا ۱۴ روز قبل از آزمون هستند.
  • متقاضیانی که تحت خط مشی استاندارد تعویق موسسات واجد شرایط تعویق هستند باید ابتدا فرم درخواست را تکمیل نموده و بعد از آن ۱۴ روز فرصت دارند که مستندات خود را ارسال نمایند.
  • داوطلبانی که درخواست تعویق استاندارد آنها تایید شده است مجاز به ثبت‌نام دوباره بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی برای هر پنجره باز در سطح خود ظرف ۱۲ ماه بعد از تایید درخواست تعویق هستند.
  • متقاضی فقط سالی یک بار می‎‌تواند از این درخواست استفاده کند.
  • اگر شما مایل به تغییر تاریخ امتحانی خود در زمان نزدیک‌تر می‌باشید شما باید مبلغ ۲۵۰ دلار بپردازید.
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پنج دلیل برای اولویت دادن به آموزش کارکنان
نوشتهٔ بعدی
پیشنویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار

سایر مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست