آغاز بیست و ششمین دوره آمادگی آزمون CFA

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف به عنوان اولین طراح و برگزارکننده “دوره آمادگی آزمون CFA” در ایران، با هدف بالا بردن سطح دانش علاقه‌مندان در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، آنها را برای حضور قدرتمند در آزمون CFA یاری می‌نماید. در این راستا بیست و ششمین دوره تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری با رویکرد آمادگی آزمون سطح یک CFA از تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به صورت آنلاین آغاز شد.

برنامه آموزشی CFA به عنوان برنامه استاندارد جهانی در حوزه مدیریت سبد سرمایه‌گذاری و تحلیل بازارهای مالی شناخته می‌شود. ما در دوره آموزشی CFA در نظر داریم تا با بهره‌گیری از اساتید برجسته و دارنده مدرک CFA و همچنین ارائه محتوا مطابق با آخرین ویرایش منابع موسسه CFA، به داوطلبین حضور در آزمون سطح یک این مدرک بین‌المللی کمک نماییم تا بتوانند با موفقیت از این مرحله عبور نمایند.

CFA چیست؟

آزمون CFA در سطح جهانی توسط موسسه CFA برگزار می‌شود. CFA موسسه‌ای آمریکایی، غیرانتفاعی و متشکل از متخصصین سرمایه‌گذاری است و هم‌اکنون دو مدرک معتبر CFA و CIPM را ارائه می‌کند. این موسسه با رسالت بالا بردن سطح استانداردهای اخلاقی، آموزشی و تعالی حرفه‌ای صنعت سرمایه‌گذاری به گونه‌ای که در نهایت جامعه بتواند به مطلوبیت‌های خود دست یابد، اقدام به طراحی و اجرای برنامه‌ها و آزمون‌ها می‌نماید.

آزمون CFA دارای سه سطح است که برای کسب مدرک CFA علاوه بر کسب حدنصاب قبولی در هر سه آزمون، فرد بایستی سابقه کار مرتبط با زمینه مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری را نیز ارائه نماید.

ویژگی‌های دوره CFA

دوره CFA در گروه مالی شریف به صورت هفتگی و در هفته‌های غیر متوالی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان زمان کافی برای مرور مطالب را داشته باشند. همچنین در دوره آموزشی CFA، شرکت­کنندگان دسترسی خواهند داشت تا فیلم‌های جلسات را به صورت آفلاین هم مشاهده نموده و بتوانند از این دسترسی برای مرور هرچه کاملتر مباحث استفاده نمایند. علاوه بر این موارد، در دوره آموزشی CFA گروه مالی شریف، نسخه به روز تمامی منابع تکمیلی معتبر دنیا از جمله کتاب‌های موسسه Schweser، فیلم‌های موسسه Schweser، آزمون‌های آزمایشی یا Mock Exam، آموزش نحوه کار با ماشین حساب مخصوص CFA و … نیز ارائه می‌گردد.

مخاطبان دوره آمادگی CFA

با توجه به اهمیت این مدرک بین‌المللی از حدود ۱۳ سال قبل، دوره آمادگی آزمون CFA توسط گروه مالی شریف طراحی گردید. در سال‌های اخیر داوطلبان حضور در دوره آموزشی CFA به واسطه اعتبار این مدرک در سطح بین‌المللی گسترش زیادی داشته و افراد از طیف‌های گوناگون شغلی و تحصیلی با رشته‌های دانشگاهی مرتبط یا غیر مرتبط برای کسب این مدرک و شرکت در دوره آمادگی آزمون CFA اقدام نموده‌اند.

می‌توان به صورت خلاصه از این گروه‌ها به عنوان مخاطبین اصلی دوره آموزشی CFA نام برد: علاقه‌مندان به کسب مدارک معتبر بین‌المللی حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، دانشجویان و فعالان حوزه مدیریت مالی، اقتصاد، حسابداری و MBA و مدیران و کارشناسان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری، تأمین سرمایه، بورس اوراق بهادار، شرکت‌های بیمه و لیزینگ، مشاوران مالی و اقتصادی و سازمان‌ها و موسسات دولتی.

اساتید دوره آمادگی CFA

گروه مالی شریف همواره دقت زیادی در انتخاب اساتید داشته است. با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌ای که برای این دوره قائل است اساتید دوره را از بین بهترین مدرسین انتخاب نموده است. افرادی که به عنوان اساتید این دوره حضور دارند همگی دارای مدرک CFA هستند. برخی از اساتید گروه مالی شریف در دوره CFA عبارتند از: سعید ونکی، هادی الویری، عباس گمار، مهدی سماواتی، مونا کابلی، پرهام مقدم، یاسمن گیاهی و اردوان یزدی.

مزیت‌های دوره CFA

برنامه‌ریزی و اجرای دوره با استفاده از تجربه برگزاری موفق ۲۵ دوره آموزشی CFA، استفاده از اساتید دارای مدرک CFA، استفاده از بستر مناسب برگزاری به صورت آنلاین، ارائه کتب و جزوات کمک آموزشی متعدد و اعطا مدرک معتبر شرکت در دوره تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری با رویکرد آمادگی آزمون CFA از ویژگی‌های برجسته دوره آمادگی آزمون CFA گروه مالی شریف هستند.

بیست و هفتمین دوره آمادگی آزمون CFA

بیست و هفتمین دوره آمادگی آزمون CFA نیز از ۷ بهمن‌ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره و جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دوره مراجعه یا دبیرخانه گروه مالی شریف تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است امکان ثبت‌نام در این دوره، با اقساط دوازده ماهه و بدون پیش‌پرداخت از طریق تسهیلات سایت لندو نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست