چگونه با اقساط یکساله ثبت‌نام کنیم؟

گروه مالی شریف در راستای بهبود ارائه خدمات آموزشی به مخاطبان فهیم خود اقدام به فراهم نمودن امکان پرداخت هزینه دوره‌های آموزشی به صورت اقساط یک‌ساله و بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت نموده است.

در مرحله اول به سایت لندو به آدرس WWW.LENDO.IR مراجعه کنید؛

بعد از ورود به سایت لندو از قسمت مشخص شده در تصویر زیر اقدام به ثبت‌نام نمایید.

بعد از کلیک بر روی ثبت‌نام وارد صفحه زیر خواهید شد و در این صفحه باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و رمز عبور پیشنهادی خود را نیز وارد نمایید.

سپس بر روی «ادامه» کلیک کرده و وارد صفحه زیر می‌شوید و یک کد شامل یک عدد ۵ رقمی از طرف لندو برای شما پیامک خواهد شد که باید آن را در محل مشخص شده وارد نمایید، بعد از وارد نمودن این کد و کلیک بر روی «تأیید کد» مجددا وارد صفحه اصلی لندو خواهید شد.

پس از ورود مجدد به صفحه اصلی لندو از قسمت مشخص شده در تصویر زیر وارد حساب کاربری خود شوید.

اکنون باید از منوی سمت راست صفحه اقدام به تکمیل اطلاعات کاربری و آپلود مدارک مورد نیاز برای دریافت اعتبار نمایید.

مدارک مورد نیاز لندو برای تخصیص اعتبار

برای دریافت وام خرید اقساطی از لندو، لازم است در دو مرحله (بارگذاری در سایت و تحویل کپی مدارک به مأمور ارسال) مدارک مورد نیاز را به لندو ارائه دهید.

مرحله اول: بارگذاری مدارک زیر در حساب کاربری خود:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی جدید / کارت ملی قدیمی به همراه رسید تعویض
  • تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
  • یکی از مدارک سکونتی (فقط یکی از این دو مورد کافی است): سند ملکی به نام متقاضی و اجاره‌نامه

نکته: در صورتی که با پدر و مادر خود زندگی می‌کنید، به جز یکی از مدارک سکونتی بالا، یکی از قبوض آب، برق یا گاز هم الزامی است.

مرحله دوم: تحویل صفته ضمانت و کپی یکی از مدارک شغلی زیر به مأمور ارسال لندو (فقط یکی از این سه مورد کافی است):

  • پرینت گردش حساب ۳ ماه آخر با مهر و امضای شعبه (صفحه اول)
  • فیش حقوقی
  • گواهی اشتغال به‌کار

پس از تکمیل اطلاعات کاربری و آپلود مدارک مورد نیاز لندو، از طریق لینک زیر وارد صفحه گروه مالی شریف شوید و مقدار اعتبار مورد نیاز و مدت زمان باز پرداخت را از (۳ تا ۱۲ ماه) تعیین نمایید و سپس با کلیک بر روی «درخواست وام» درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان لندو در اسرع وقت مدارک و درخواست شما را بررسی نموده و اعتبار مورد درخواست شما برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی را اختصاص خواهند داد.

www.lendo.ir/store/irfinance

پس از دریافت اعتبار می‌توانید به سایت گروه مالی شریف مراجعه و مراحل ثبت‌نام در دوره آموزشی مورد نظر خود را طی نمایید. در پایان ثبت‌نام در قسمت کد تخفیف، کد دریافتی از لندو را وارد نمایید. بدین ترتیب اعتبار دریافتی شما به گروه مالی شریف منتقل شده و شما بدون پرداخت نقدی می‌توانید ثبت‌نام خود را نهایی کنید.

نکته:

  • امکان ثبت‌نام همزمان در چند دوره آموزشی با استفاده از اعتبار لندو نیز وجود دارد. بدین منظور میزان اعتبار درخواستی شما از لندو باید به اندازه مجموع هزینه دوره‌های آموزشی مورد نظرتان باشد.
  • فعالیت لندو بر اساس قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و اعتبار تخصیص داده شده با سود سالانه ۱۸ درصد می‌باشد.

اگر در رابطه با مراحل ثبت‌نام در لندو و چگونگی دریافت اعتبار سؤالات بیشتری داشتید می‌توانید از طریق صفحه اصلی سایت لندو به قسمت «راهنمای خرید اقساطی» مراجعه نموده و یا با کارشناسان گروه مالی شریف در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست