دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing


تاریخ دوره:

مدت دوره: ۵۶ ساعت

دیجیتال مارکتینگ | گروه مالی شریف | Digital Marketing

مقدمه

تکنولوژی بر تمام ابعاد زندگی ما سایه انداخته است، از این رو کسب و کارها نیاز دارند تا خود را در این بستر به مخاطبین خود معرفی نمایند. بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ برگرفته از تجارت الکترونیک به ما کمک می‌کند تا پیچ و خم این جاده را به خوبی بشناسیم و با اصول به اهداف برنامه‌ریزی شده خودمان برسیم. آنچه که مهم است شناخت مفاهیم پایه بازارایابی از طریق فضایی است که اینترنت و دنیای مجازی در اختیار ما قرار داده است. حضور موثر و موفق در این بستر با شناخت مخاطبین، خلق محتوا و استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال راحت‌تر است.

در این دوره مفاهیم پایه بازاریابی، طراحی پرسونا، خلق محتوا، سئو، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را خواهیم آموخت.

مخاطبان دوره

  • علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ؛
  • صاحبین کسب و کار؛
  • مشاورین کسب و کار؛
  • علاقه‌مندان به استارت‌آپ و کسب و کارهای نوپا؛
  • علاقه‌مندان به بازاریابی اینترنتی؛
  • علاقه‌مندان به تولید محتوا و علاقه‌مندان به رسانه‌های اجتماعی.

سرفصل‌های دوره

  • بررسی مفاهیم پایه بازاریابی
  • مبانی بازاریابی اینترنتی Basics Digital Marketing
  • استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy
  • تدوین استراتژی محتوا
  • آشنایی با کپی رایتینگ
  • بازاریابی محتوایی Content Marketing
  • خلق و توزیع محتوا
  • آنالیز شبکه‌های اجتماعی Social Media Analytics
  • بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی Social Marketing
  • آشنایی با بهینه‌سازی سایت SEO
  • آشنایی با گوگل آنالایتیکس Google Analytics
  • آشنایی با گوگل سرچ کنسول Google Search Console
  • آشنایی با گوگل تگ منیجر Google Tag Manager
  • برندسازی دیجیتال Digital Branding
  • مدیریت مشتریان آنلاین E-CRM
  • ابزارهای هوشمند و رایگان
  • توسعه و طراحی سایت ایمیل مارکتینگ و خبرنامه Email Marketing
  • تبلیغات آنلاین
  • تبلیغات در گوگل Google Adwords
  • آشنایی با بازاریابی عملکرد Performance Marketing
  • طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
  • آشنایی با UI/UX

مدرس دوره

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.

null

مهندس حمیدرضا سلیمانی

مهندسی IT / کارشناسی‌ارشد مدیریت IT / مدیر دیجیتال مارکتینگ Admood مشاور توسعه بازار دیجیتال دفتر صنایع نرم دانشگاه صنعتی شریف / مشاور توسعه بازار دیجیتال ماتیا وافل مشاور توسعه بازار دیجیتال خانه سرباز صلح ایران / مشاور توسعه بازار دیجیتال دکتر وکیلی سایت استعداد تحصیلی خبرنگار هفته‌نامه توسعه بازاریابی / مدیر اسبق تجارت الکترونیک شرکت گسترش ارتباطات نو خاورمیانه مدیر اسبق دیجیتال مارکتینگ ایپاسنس انگلستان / برگزاری ۸ دوره دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه صنعتی شریف و مدرس مجتمع فنی تهران شعبه ابن‌سینا

چگونگی ثبت‌نام

آیا می‌دانستید این دوره به صورت درون‌سازمانی هم برگزار می‌شود؟

میزان سرمایه‌گذاری در این دوره ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال خالص می‌باشد.

شرایط انصراف و عودت وجه:

تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آشنایی با استانداردهای جدید حسابداری
نوشتهٔ بعدی
دوره جامع معامله‌گری بر مبنای تحلیل تکنیکال

۱ دیدگاه. Leave new

  • با این وضعیت کرونا و واکسنش که هنوز خیلی مونده به ما برسه بعید می دونم که بتونیم به این زودی به شرایط قبل برگردیم… باید هرطور میشه فقط سعی کنیم از این وضع بهترین استفاده رو بکنیم مثل خیلی از کسب و کارهایی که دارن اینترنتی کار میکنن. کلی شغل از طریق همین اینترنت ایجاد شده که میشه واردشون شد. از آموزش کارای هنری و دوخت و فروش لباس تا خیلی از کارهای خدماتی و فنی با همین اینترنت روبراه شده.. یه زمانی واسه لوله بازکنی برچسب روی در و دیوار رو زیر و رو میکردیم تا یکیو پیدا کنیم، الان دیگه چاه بازکنی رو هم اینترنتی کردن.. پس میشه از این بستر استفاده کرد.. البته به شرطی که اینترنت رو ازمون نگیرن!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.