بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه

بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه

 

تاریخ دوره:
مدت دوره: 8 ساعت

مقدمه

در 50 سال گذشته، تعریف و مفهوم بازاریابی چندین بار دستخوش تحولات اساسی شده است. این تغییرات نشأت گرفته از عوامل زیادی از جمله افزایش انتظار و آگاهی مشتریان، افزایش رقابت و علم و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد. در ایران، بالأخص در صنعت بانکداری و بیمه، شاهد آن هستیم که بیشتر مؤسسات مالی و بیمه تمرکز خود را بر روی بخش کوچکی از علم بازاریابی که تبلیغات است گذاشته‌اند.

هدف اصلی این کارگاه آموزشی، بحث و معرفی آخرین تعریف بازاریابی یا به عبارت دیگر بازاریابی مدرن و بررسی چگونگی استفاده درست آن در صنعت بانکداری و بیمه کشور می‌باشد.

به طور خاص، نقش مهم و کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management در سوددهی و موفقیت مؤسسات مالی و بیمه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در کنار این مفاهیم، فاکتورهای خارج از سازمان که در تصمیمات بازاریابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تاثیر دارند، مفهوم بازاریابی 2.0 و بازاریابی تجربی نیز به اختصار بیان می‌گردد.

گروه مالی شریف در دوره
بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه
شما را در مسیر یادگیری این مهارت تخصصی یاری می‌نماید.

مخاطبان دوره

مدیران و کارشناسان:

  • بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری
  • شرکت‌های بیمه
  • کلیه علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی خدمات مالی

سرفصل‌های دوره

تعریف بازاریابی نوین

  • تازه‌ترین تعریف واژه بازاریابی
  • تفاوت بازاریابی مدرن با بازاریابی سنتی
  • نقش و اهمیت برقراری و حفظ رابطه با مشتری و تأثیرات آن در آینده بانک‌ها و شرکت‌های بیمه

چگونگی طراحی و پیاده‌سازی مشتری مداری در مؤسسات مالی و بیمه

  • تعریف واژه مشتری مدار
  • اهمیت دسته‌بندی مشتریان و انتخاب مشتریان هدف بر اساس میزان جذابیت

ابزارهای موجود در بازاریابی مدرن

  • مدیریت محصولات و راهکارهای ایجاد و ارائه محصولات جدید
  • مدیریت تبلیغ و ترویج محصولات
  • قیمت‌گذاری
  • مدیریت توزیع
  • مدیریت پرسنل

مدیریت ارتباط سازنده با مشتری در بانک‌ها و شرکت‌های بیمه

  • ابزارهای موجود برای مدیریت ارتباط با مشتری
  • اهمیت ایجاد و نگهداری ارتباط با مشتری

مفاهیم جدید در علم بازاریابی

  • بازاریابی تجربی: کاربرد در بانک‌ها
  • بازاریابی 2.0: مفاهیم اولیه و کاربرد در بانک‌ها

مطالعه موردی

مدرس دوره

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.

null

دکتر ابراهیم مظاهری

سوابق علمی
  • دکتری بازاریابی – دانشگاه کونکوردیا (کانادا)
  • کارشناسی‌ارشد بازاریابی – دانشگاه لتبریج (کانادا)
سوابق اجرایی
  • استادیار دانشگاه لورنشن، کانادا / 1389 تاکنون
  • مدرس دانشگاه کونکوردیا، کانادا / 1388 – 1389
  • داور Reviewer مجله‌های: Journal of Business Research, Journal of Interactive Marketing, International Journal of Retail & Distribution Management
  • مسئول (Chair) بخش بازاریابی کنفرانس ASAC در کانادا
سوابق تدریس
  1. دانشگاه لورنشن:
  • مقطع کارشناسی‌ارشد MBA: اصول بازاریابی، بازاریابی دیجیتالی و تحقیقات بازاریابی
  • مقطع کارشناسی: اصول بازاریابی، بازاریابی برای مدیران، تحقیقات بازاریابی و رفتار مشتریان
  1. دانشگاه کونکوردیا:
  • مقطع کارشناسی: اصول بازایابی

چگونگی ثبت‌نام

آیا می‌دانستید این دوره به صورت درون‌سازمانی هم برگزار می‌شود؟

میزان سرمایه‌گذاری در این دوره ………. ریال – خالص (پس از کسر کلیه کسورات قانونی) می‌باشد.

نکته: ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبلغ ثبت‌نام اضافه می‌گردد.

جهت رزرو و ثبت‌نام در این دوره آموزشی با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید:  ۴ – ۶۶۰۸۶۷۷۱

شرایط انصراف و عودت وجه:

تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانلود بروشورهای دوره

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پذیره‌نویسی و انتشار اوراق بهادار
نوشتهٔ بعدی
مدیریت ریسک عملیاتی در بانک‌ها

بورس چیست؟

بورس چیست؟ بورس یک بازار است؛ مانند سایر بازارها. در هر بازاری یک کالا یا خدمت خرید و فروش می‌کند. در بورس هم اوراق بهادار معامله می‌شوند. البته در بعضی…

سهام عدالت چیست؟

سهام عدالت چیست؟ این روزها، زمزمه سهام عدالت بیشتر از هر موقع دیگری به گوش می‌رسد. پس بهترین زمان است که به توضیح کلی چیستی آن و چگونگی عملکردش بپردازیم.…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

×

سلام!

برای ارتباط با ما از طریق واتساپ روی نام پشتیبان کلیک کنید و یا از طریق ایمیل info@irfinance.ir با ما در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟