برگزاری وبینار چشم‌انداز بازار خودرو

به دنبال برگزاری سلسله وبینارهای رایگان در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری توسط گروه مالی شریف و با هدف ایجاد عدالت آموزشی در سطح کشور برای همه علاقه‌مندان به حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، این گروه در نظر دارد این­‌بار وبینار “چشم انداز بازار خودرو تا پایان ۱۴۰۰” را در تاریخ ۱۰ آبان بصورت رایگان برگزار نماید.

وبینار خودرو | گروه مالی شریف | برگزاری وبینار چشم‌انداز بازار خودرو

تحلیل بازار خودرو از جمله مسائلی است که در چند سال اخیر ذهن علاقه‌مندان به خرید خودرو و یا سرمایه‌گذاری در این بازار را مشغول به خود کرده است. بازاری که هم از تحریم‌ها تأثیر می‌پذیرد و هم قیمت ارز. بازاری که در چند سال اخیر بیش از پیش با تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های مختلف دچار تلاطم و اضطراب شده است.

در این بین، خریداران بازار خودرو چه به قصد مصرف این کالا به عنوان اتومبیل شخصی و چه به عنوان خرید و نگهداری برای سرمایه‌گذاری و کسب سود در کوتاه‌مدت همه و همه در سالیان اخیر به علت تغییر قوانین واردات خودرو از یک سو و از سوی دیگر عدم عرضه مناسب خودرو توسط تولیدکنندگان داخلی به واسطه عدم وجود قطعات و اعمال تحریم‌های یک‌جانبه بین‌المللی بر ضد این صنعت با متغیرهای بیشماری برای تصمیم‌­گیری خرید خودرو روبه‌رو بوده‌اند.

حال با تغییر تیم مدیریت و سیاست­گذاری کشور و به دنبال آن تصمیم‌گیری‌های جدید برای سامان­دهی این بازار توسط دولت قطعا تغییرات استراتژیک در این متغیرهای تأثیرگذار قابل مشاهده خواهد بود و نکته مهم برای مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بازار خودرو کسب اطلاع از روند این تصمیمات و بررسی متغیرهای جدید و به دنبال آن سمت و سویی است که این تصمیمات و متغیرها بر بازار خودرو خواهند داد، است که در این وبینار به بررسی این موارد پرداخته خواهد شد.

مخاطبان وبینار چشم انداز بازار خودرو تمامی مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌ها، تحلیلگران و کارشناسان مسائل اقتصادی، فعالان و سرمایه‌گذاران در بازار خودرو، مدیران و کارشناسان شرکت‌های فعال در حوزه واردات، تولید و صادرات خودرو، دانشجویان و همه کسانی که تصمیم خرید خودرو دارند و یا به سرمایه‌گذاری و تحلیل این بازار علاقه‌مند هستند می‌باشد.

سخنران وبینار دکتر امیرحسن کاکایی کارشناس حوزه خودرو و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت هستند که به بررسی تحولات بازار خودرو در داخل، تصمیمات و سیاست­‌های تأثیرگذار بر صنعت خودرو، تأثیرات تغییر نرخ ارز بر خودروهای داخلی و وارداتی با توجه به تغییرات احتمالی عرضه خودرو و تغییرات قوانین واردات، تأثیر تغییر قوانین بر بازار خودروهای نو و کارکرده، روند عرضه خودرو به بازار داخل با توجه به تصمیمات کلان اقتصادی و انتخاب شریک‌های تجاری احتمالی در سطح بین‌المللی و تأثیر استمرار تحریم‌ها و احیای احتمالی برجام بر صنعت خودرو خواهند پرداخت.

گروه مالی شریف در ماه گذشته وبینار «چشم انداز اقتصاد ایران تا پایان ۱۴۰۰» را با حضور استاد ارجمند جناب آقای دکتر تیمور رحمانی را برگزار کرد که این وبینار با استقبال گسترده و چشم‌گیری از جانب علاقه‌مندان مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست