راهنمای جامع آزمون FRM | گروه مالی شریف | دانلود کتاب راهنمای جامع آزمون FRM

راهنمای جامع آزمون FRM

کتاب راهنمای جامع آزمون FRM خدمتی جدید از گروه مالی شریف است که به عنوان اولین طراح و برگزارکننده دوره‌های آمادگی آزمون مدارک حرفه‌ای بین‌المللی حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در کشور، همواره پیشرو بودن و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی را دغدغه اصلی خود می‌داند. یکی از نیازهای اصلی فعالان و علاقه‌مندان بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، ارتقای سطح دانش، مهارت و تخصص مطابق با آخرین سطوح دانش تولید شده در مجامع بین‌المللی است.

این گروه پس از معرفی مدارک حرفه‌ای معتبر بین‌المللی از جمله مدرک CFA در سال ۱۳۸۸، از سال ۹۴ نیز اقدام به معرفی و طراحی کلاس‌های آمادگی آزمون FRM نموده است که مربوط به معتبرترین مدرک در حوزه مدیریت ریسک مالی تحت عنوان Financial Risk Manage  می‌باشد و تاکنون دوره مدیریت ریسک مالی با رویکرد آمادگی آزمون FRM دو بار برگزار شده است.

مدیریت ریسک، فرآیند مستندسازی تصمیمات نهایی اخذ شده و استفاده از آنها به منظور رساندن ریسک به سطح مورد انتظار در سازمان‌ها است. با توجه به ابزارهای پیچیده مالی در دنیای امروزی، افزایش مقررات پولی و همچنین بوجود آمدن بحران‌های مالی در بازار سرمایه و حوزه‌های صنعتی، آشنایی با دانشی تخصصی در حوزه مدیریت ریسک و درک مفاهیم کاربردی آن، می‌تواند مؤسسات و سازمان‌ها را تا حد زیادی در رسیدن به اهدافشان یاری نماید.

مدرک FRM توسط موسسه Global Association of Risk Professionals – GARP و پس از گذراندن ۲ سطح آزمون تخصصی و همچنین داشتن حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط به داوطلبان اهدا می‌گردد و محتوای برنامه آموزشی FRM بر پایه مباحث روز مدیریت ریسک استوار است.

کتاب «راهنمای جامع آزمون FRM» به کوشش واحد تولید محتوای گروه مالی شریف با هدف آشنایی کامل علاقه‌مندان و فعالان حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، با مبحث مدیریت ریسک مالی و گواهینامه FRM و نحوه شرکت در آزمون آن تالیف و فایل PDF آن بصورت رایگان منتشر شده است.

گروه مالی شریف پس از طراحی و بنیان‌گذاری دوره آمادگی آزمون FRM، تشکیل گروه تخصصی ایران FRM، تولید محتوای ویدیویی پیرامون این مدرک و انتشار در کانال یوتیوب، این بار با تالیف و انتشار کتاب «راهنمای جامع آزمون FRM» گامی دیگر برای گسترش دانش ریسک در کشور برداشته است.

دانلود کتاب راهنمای جامع آزمون FRM نسخه PDF

سعی ما بر این بوده تا در این کتاب به تمامی نکات مربوط به مدرک و آزمون FRM بپردازیم به گونه‌ای که همگان بتوانند به صورت عادلانه به اطلاعات دقیق و کاملی پیرامون این مدرک و مزایای آن دسترسی داشته باشند. امید است تا گروه مالی شریف با تلاش مضاعف بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اعتلای سطح دانش حوزه مالی و سرمایه‌گذاری کشور برداشته و همچون گذشته پیشرو در ارائه خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت در کشور به عموم مخاطبان این حوزه باشد.

بدیهی است که این خدمت جدید نیز خالی از نقد و اشکال نیست و لذا مشتاقانه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم تا در ویرایش بعدی کتاب آنها را اعمال کنیم.

سومین دوره

مدیریت ریسک مالی با رویکرد آمادگی آزمون FRM

برای کسب اطلاع از محتوا و نیز چگونگی ثبت‌نام روی عنوان دوره کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست