سه خدمت ویژه برای داوطلبان آزمون سطح یک CFA

گروه مالی شریف، به عنوان اولین طراح و برگزارکننده دوره‌های آمادگی آزمون CFA در ایران، خدمات جدیدی را در راستای کمک هرچه بشتر به داوطلبین حضور در آزمون سطح یک گواهینامه CFA طراحی نموده است. این خدمات عبارتند از:

  1. امکان ثبت‌نام به صورت تک درس در دوره آمادگی آزمون CFA گروه مالی شریف
  2. بسته آموزشی Self-Study (مطالعه فردی)
  3. دسترسی به فیلم‌های ویرایش ۲۰۲۳ برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های قبلی

گروه مالی شریف با هدف پاسخ به درخواست‌های علاقمندان و داوطلبان شرکت در آزمون سطح یک گواهینامه CFA از سه خدمت جدید رونمایی نموده است که در ادامه به شرح این خدمات خواهیم پرداخت.

امکان ثبت‌نام به صورت تک درس در دوره‌های آمادگی آزمون CFA

با توجه به درخواست‌های مکرر علاقمندان، برای نخستین بار ظرفیت محدودی برای ثبت‌نام به صورت تک درس در دوره جدید آمادگی آزمون سطح یک CFA (دوره آنلاین و شروع از ۱۳ بهمن ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است. به منظور حفظ کیفیت دوره، ظرفیت ثبت‌نام هر درس محدود (۳ نفر) است.

برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با زمان برگزاری و شرایط ثبت‌نام هر درس فایل PDF را دانلود و ملاحظه نمایید.

بسته آموزشی Self-Study (مطالعه فردی)

یکی از محدودیت‌های همیشگی داوطلبان حضور در آزمون CFA، کمبود زمان برای مطالعه و عدم امکان برنامه‌ریزی جهت حضور در دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری است. با تلاش گروه مالی شریف و با هدف کسب آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون سطح یک CFA، مجموعه‌ای از کامل‌ترین و به‌روزترین منابع مطالعاتی و ملزومات مورد نیاز جهت موفقیت در آزمون گردآوری شده است.

اگر امکان شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری آمادگی آزمون سطح یک CFA را ندارید و قصد دارید به صورت خودخوان برای شرکت در آزمون آماده شوید تهیه این بسته آموزشی جهت کسب آمادگی لازم برای شزکت در آزمون به شما توصیه می‌گردد. شایان ذکر است این بسته آموزشی برای آن دسته از داوطلبینی مناسب است که از سطح زبان خوبی برخوردار بوده و همچنین آشنایی خوبی هم با مباحث حوزه مالی و سرمایه‌گذاری دارند.

با توجه به شرایط دشوار اقتصادی، برای تهیه این بسته آمادگی آزمون ۱۰ درصد تخفیف نیز در نظر گرفته شده است. البته امکان تهیه جداگانه هر یک از محصولات نیز وجود دارد که در این صورت تخفیفی لحاظ نخواهد شد.

جزییات منابع موجود در این بسته آموزشی به شرح جدول زیر است:

عنوان محصولبسته ویژه / تومانبسته عادی / تومان
کتب موسسه CFA سطح یک (ویرایش ۲۰۲۳)۱,۹۵۰,۰۰۰۱,۹۵۰,۰۰۰
کتب موسسه Schweser سطح یک (ویرایش ۲۰۲۳)۱,۳۰۰,۰۰۰۱,۳۰۰,۰۰۰
پکیج آمادگی آزمون سطح یک CFA ویرایش ۲۰۲۳ موسسه شویزر
(ویدئوهای آموزشی، جزوات، نمونه سوالات، ماک اگزم و ....)
۲,۰۰۰,۰۰۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فیلمهای آمادگی آزمون سطح یک ۲۰۲۳ موسه ift۱,۰۰۰,۰۰۰۰
ماشین‌حساب آزمون مناسب برای ۳ سطح BA II Plus Professional۴,۵۰۰,۰۰۰۰
فایل ماک اگزم موسسه cfa سالهای ۲۰۱۰-۲۰۲۰۲۰۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰
کتاب راهنمای جامع cfa۵۰,۰۰۰۰
نرم‌افزار فلش‌کارت لغات تخصصی CFA۳۰۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰
هزینه بسته آموزشی Self Study۱۱,۳۰۰,۰۰۰۵,۷۵۰,۰۰۰
ده درصد تخفیف بسته۱۰,۲۰۰,۰۰۰۵,۲۰۰,۰۰۰

دسترسی به فیلم‌های ویرایش ۲۰۲۳ برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های قبلی

یکی از نیازهای همیشگی داوطلبان آزمون CFA، دسترسی به منابع به‌روز برای مرور مباحث است. گروه مالی شریف به منظور ایجاد امکان مرور مباحث قبلی و مطالعه مباحث جدید در ویرایش ۲۰۲۳ این خدمت جدید را نیز طراحی نموده است. شرکت‌کنندگان دوره‌های قبلی آمادگی آزمون سطح یک CFA گروه مالی شریف می‌توانند تنها با پرداخت یک چهارم هزینه دوره، امکان دسترسی به فیلم‌های ضبط شده آخرین دوره آمادگی آزمون سطح یک منطبق با ویرایش ۲۰۲۳ را دریافت نمایند.

برای کمک به قبولی این عزیزان در آزمون یک هدیه ویژه نیز برای آنان در نظر گرفته شده است. در کنار فیلم‌های دوره قبل گروه مالی شریف، مجموعه کامل موسسه شویزر برای آمادگی آزمون‌های ۲۰۲۳ نیز در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

آغاز ثبت‌نام دوره حضوری و آنلاین آمادگی آزمون CFA

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده گروه مالی شریف در سال آینده ۳ دوره آنلاین و دو دوره حضوری برگزار خواهد نمود. ثبت‌نام دو دوره نخست سال ۱۴۰۲ آغاز شده و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف نیز برای ثبت‌نام زودهنگام در این دوره‌ها لحاظ شده است. دوره سی و سوم به صورت آنلاین از ۷ اردیبهشت و دوره سی و چهارم به صورت حضوری از ۲۹ تیر ماه آغاز خواهند شد. امکان ثبت‌نام به صورت اقساطی نیز به راحتی و بدون افزایش قیمت وجود دارد. البته به عزیزانی که قصد شرکت در آزمون‌ها را دارند پیشنهاد می‌شود بسته کامل (شامل دوره، کتاب، ماشین حساب و ..) را تهیه کنند تا ضمن خرید این منابع با قیمت‌های امسال، از تخفیف یک میلیون تومانی بسته نیز بهرمند شوند.

برای تهیه بسته‌های آموزشی در ساعت اداری با تلفن ۰۲۱۸۸۳۹۵۸۷۴ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل نمایید و یا در شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۹۶۸۶۸۶۹۷ پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست