آغاز بیست و چهارمین دوره آمادگی آزمون CFA

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف به عنوان اولین طراح و برگزارکننده “دوره آمادگی آزمون CFA در ایران”، ضمن بالا بردن سطح دانش علاقمندان در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، آنها را برای حضور قدرتمند در این آزمون یاری می‌کند. در این راستا بیست و چهارمین دوره تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری با رویکرد آمادگی آزمون CFA از تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ به صورت حضوری و به تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

برنامه آموزشی CFA به عنوان برنامه استاندارد جهانی در حوزه مدیریت پرتفولیو و تحلیل سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. آزمون CFA دارای سه سطح می‌باشد که برای کسب مدرک CFA علاوه بر کسب حدنصاب قبولی در هر سه آزمون، فرد بایستی سابقه کار مرتبط با زمینه مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری را نیز ارائه نماید.

آزمون CFA در سطح جهانی توسط موسسه CFA Institute برگزار می‌شود. این موسسه، موسسه‌ای آمریکایی، غیرانتفاعی و متشکل از متخصصین سرمایه‌گذاری است و هم‌اکنون دو مدرک معتبر CFA و CIPM را ارائه می‌کند. این موسسه با رسالت بالا بردن سطح استاندادهای اخلاقی، آموزشی و تعالی حرفه‌ای صنعت سرمایه‌گذاری به گونه‌ای که در نهایت جامعه بتواند به مطلوبیت‌های خود دست یابد، اقدام به طراحی و اجرای برنامه‌ها و آزمون‌ها می‌نماید.

با توجه به اهمیت این مدرک بین المللی از حدود ۱۲ سال قبل، دوره آمادگی آزمون CFA توسط گروه مالی شریف طراحی گردید. در سال های اخیر مخاطبان این دوره آموزشی گسترش زیادی یافته و افراد متنوعی در این دوره حضور داشته اند که مهمترین آنها عبارتند از: علاقمندان به کسب مدارک معتبر بین‌المللی حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، دانشجویان و فعالان حوزه مدیریت مالی، اقتصاد، حسابداری و MBA و مدیران و کارشناسان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری، تأمین سرمایه، بورس اوراق بهادار، شرکت‌های بیمه و لیزینگ، مشاوران مالی و اقتصادی و سازمان‌ها و موسسات دولتی.

گروه مالی شریف همواره دقت زیادی در انتخاب اساتید داشته است. با توجه به اهمیت فوق العاده ای که برای این دوره قائل است اساتید دوره را از بین بهترین مدرسین انتخاب نموده است. افرادی که به عنوان اساتید این دوره حضور دارند همگی دارای مدرک CFA هستند. مهمترین آن ها عبارتند از: سعید ونکی، هادی الویری، عباس گمار، مهدی سماواتی، مونا کابلی، پرهام مقدم، یاسمن گیاهی و اردوان یزدی.

برنامه ریزی و اجرای دوره با استفاده از تجربه ۲۳ دوره برگزاری موفق، استفاد از اساتید دارای مدرک CFA، برگزاری در فضای آموزشی مناسب، ارائه کتب و جزوات کمک آموزشی متعدد و اعطا مدرک معتبر شرکت در دوره تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری با رویکرد آمادگی آزمون CFA ویژگی‌های برجسته دوره آمادگی آزمون CFA گروه مالی شریف هستند.

بیست و پنجمین دوره آمادگی آزمون CFA بصورت آنلاین برگزار خواهد شد. این دوره از تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۰ آغاز و حدود سه ماه به طول خواهد انجامید. با توجه به استقبال بالایی که از این دوره صورت گرفته ظرفیت آن در حال تکمیل است و با توجه به اهمیت سطح کیفی آموزشهای انلاین، امکان افزایش ظرفیت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست