برگزاری وبینار رایگان بورس برای نوجوانان

اقتصاد ایران در دهه‌های اخیر و به خصوص در دهه ۹۰، مسیری را طی نموده که منجر به شکل‌گیری تورم‌های مستمر بالا و رشد اقتصادی اندک شده است. در این شرایط ضروری است که همه اقشار جامعه با مفاهیم اقتصادی و مالی آشنایی داشته باشند و بتوانند ضمن ارتقای سطح دانش مالی و آشنایی با مفاهیم اقتصادی کاربردی، نسبت به حفظ ارزش سرمایه و پس‌انداز خود اقدام نموده و راهکارهای ایجاد درآمدهای جانبی را فرا بگیرند.

آموزش مالی شخصی و توانمندسازی افراد در راستای بهبود زندگی مالی می‌تواند کمک قابل توجهی به بهبود شرایط زندگی افراد در شرایط کنونی کشور داشته باشد. با توجه به گستردگی مفاهیم در علوم مالی و اقتصادی و همچنین لزوم ایجاد یک چارچوب و استراتژی مالی مشخص در شروع فعالیت‌های مالی افراد، بهترین زمان برای شروع آموزش‌های مالی شخصی، دوره نوجوانی و قبل از ورود به بازار کار است.

در این راستا گروه مالی شریف با توجه به رسالت خود که گسترش دانش مالی و ایجاد عدالت آموزشی در جامعه است اقدام به طراحی وبینار رایگان آشنایی با بورس و ارزهای دیجیتالی برای نوجوانان نموده است. در این وبینار به زبان ساده و در سطح مقدماتی شرایط کلی اقتصاد ایران بیان و بازار سرمایه و بازار رمزارز به نوجوانان معرفی خواهد شد.

امیدواریم این وبینار گامی کوچک برای آغاز راهی مهم باشد و به بهبود شرایط زندگی نسل آینده کمک کند. شما نیز می‌تواند علاوه بر بازنشر این پوستر، با ثبت‌نام دوستان و اقوام نوجوان خود ما را در این مسیر یاری نمایید.

تاریخ برگزاری وبینار چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ می‌باشد.

برای ثبت‌نام، کافیست نام و سن دانش‌آموز را به شماره ۰۹۱۹۶۸۶۸۶۹۷ در واتس‌آپ ارسال و یا پیامک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست