هفت ضلعی کمک به آموزش جوانان

آموزش جوانان به عنوان سرمایه‌های انسانی آینده ساز کسب و کارها اهمیت ویژه ای برای گروه مالی شریف داشته و این گروه همواره در تلاش است تا علاوه بر برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارتی برای این افراد، در مسیر رشد و ارتقا توانمندی‌ها در کنار آنها باشد. در همین راستا و با توجه به شرایط دشوار اقتصادی سالهای اخیر و تغییرات رخ داده در فضای مالی کشور طراحی و اجرای اقدامات و برنامه هایی برای تسهیل آموزش جوانان و کمک بیشتر به موفقیت شغلی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

طراحی دوره‌های کپسول مالی

یکی دیگر از نوآوری‌های گروه مالی شریف در ارائه خدمات منحصر به فرد آموزشی، طراحی و برگزاری دوره‌هایی با عنوان کپسول مالی است. در این دوره‌ها که با هزینه بسیار کمتر از سایر دوره‌های آموزشی برگزار می‌شوند مباحث کاربردی به صورت فشرده و در مدت زمان کوتاهی ارائه می‌گردد.

ارائه مشاوره‌های شغلی و تحصیلی رایگان

از جمله خدمات همیشگی گروه مالی شریف که در دو سال اخیر گسترش قابل توجهی پیدا کرد، ارائه مشاوره‌های تخصصی شغلی و تحصیلی به صورت کاملا رایگان است. برای ما اهمیت ندارد که شما دوره‌های چه موسسه و سازمانی را برای ثبت‌نام انتخاب نمایید بلکه آنچه برای ما اهمیت دارد این است که با قرار گرفتن شما در مسیر شغلی و تحصیلی درست، جامعه مالی و سرمایه‌گذاری کشور در مسیر توسعه و رشد قرار گیرد. این مشاوره‌ها بصورت تلفنی، حضوری، آنلاین و در قالب رویدادهای مختلف ارائه می‌شود.

راه‌اندازی کانال یویتوب جهت انتشار رایگان محتوای آموزشی-ترویجی

گروه مالی شریف با راه‌اندازی کانال یوتوب خود در نظر دارد تا با تولید و انتشار محتوا آموزشی-ترویجی کاملا رایگان، گام مهم دیگری در مسیر کمک به دستبابی عادلانه همه علاقمندان به محتوای آموزشی-ترویجی با کیفیت و هدفمند در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری بردارد.

افزایش شهریه دوره‌ها نصف افزایش هزینه تمام شده

تلاش ما در گروه مالی شریف همواره قیمت‌گذاری عادلانه و به دور از افزایش قیمت‌های نجومی و حتی متناسب با تورم سالانه در کشور بوده است. در سه سال اخیر نیز هزینه ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ما با کمترین افزایش قیمت ممکن همراه بوده است.

جشنواره‌های مناسبتی

گروه مالی شریف همواره در راستای برقراری عدالت آموزشی و همچنین با هدف ترویج هرچه بیشتر دانش مالی و سرمایه‌گذاری در کشور به مناسبتهای مختلف، جشنواره‌هایی جهت ثبت‌نام با تخفیف‌های ویژه و شرایط پرداخت منعطف برای دوره‌های آموزشی خود برگزار می‌نماید.

امکان تقسیط بدون ضامن و افزایش قیمت شهریه

با توجه به شرایط دشوار اقتصادی در کشور و با هدف تسهیل شرایط پرداخت برای تمامی علاقمندان به کسب دانش و ارتقای شایستگی‌های فردی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، گروه مالی شریف شرایطی ویژه و آسانی برای پرداخت هزینه دوره‌های آموزشی در نظر گرفته است.

بورسیه آموزشی بدون تعهد (بیش از ۲۷۰ نفر در سه سال)

گروه مالی شریف به پاس خدمات و تلاش‌های زنده‌یاد مرحوم دکتر عباس ترابی، موسس و بنیانگذار خود، و همچنین در راستای برقراری عدالت آموزشی در کشور اقدام به طراحی و اجرای طرح بورسیه دکتر ترابی نموده است که در سه سال گذشته توانسته است بیش از ۲۷۰ نفر را بورسیه کامل و بدون قید و شرط برای شرکت در دوره‌های آموزشی خود نماید. دوره سوم این طرح نیز اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

دو برنامه جذاب و بی‌نظیر دیگر نیز در حال تهیه و برنامه‌ریزی هستیم که به زودی جزئیات آنها نهایی و اطلاع‌رسانی خواهند شد. این برنامه‌ها می‌تواند به موفقیت شغلی و تحصیلی افراد در داخل و خارج از کشور کمک ویژه کند. برنامه اول تولید و انتشار مجموعه گفتگوهای ویدیویی FINRAOD است و برنامه دوم نیز هفته آینده رونمایی خواهد شد. هر دو برنامه نیز رایگان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست