فیلم وبینار رایگان «آشنایی با بورس برای نوجوانان»
راهکارهای کسب درآمد دوم در آینده شغلی

مقدمه

بازار بورس به عنوان بازاری پویا و با بالاترین بازدهی در میان‌مدت و بلندمدت همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی بوده است. این بازار در طول سالیان متوالی مقصد اصلی پول‌های خرد و کلان سرمایه‌گذارانی بوده است. بازار رمزارزها نیز که بواسطه ویژگی‌های منحصر به فرد خود در سطح بین‌المللی مورد توجه بزرگان بازارهای مالی قرار گرفته است نیز مقصد بسیاری از سرمایه‌گذاران در این سال‌ها بوده است. بازاری که علی‌رغم ریسک بالا و خطراتی که دارد به هیچ عنوان نمی‌توان منکر سودهای سرشاری شد ک روانه جیب معامله‌گران خود کرده است.

به نظر می‌رسد معامله گری در بازارهای مالی داخلی و بین‌المللی با وجود ریسک و خطراتی که سرمایه‌های کوچک و بزرگ را تهدید می‌کند همچنان به عنوان حرفه‌ای جذاب در دنیا مخاطبان بسیار زیادی دارد و افزایش و ارتقای سطح دانش تحلیلگری این بازارها می‌تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک این بازارها و حرکت به سمت کسب سود از این بازارها موثر باشد.

با توجه به موارد مذکور و اینکه اقتصاد ایران در دهه‌های اخیر و به خصوص در دهه ۹۰ مسیری را طی کرده است که منجر به شکل‌گیری تورم‌های مستمر بالا و رشد اقتصادی اندک شده است در این شرایط به نظر می‌رسد که ضروری است تا همه با مفاهیم اقتصادی و مالی آشنایی داشته باشند و بتوانند ضمن حفظ ارزش پس‌انداز خود، راهکارهای ایجاد درآمدهای جانبی را فرا بگیرند. در این شرایط آموزش مالی شخصی و توانمندسازی افراد در راستای بهبود زندگی مالی می‌تواند کمک قابل توجهی به بهبود شرایط زندگی ایرانیان کند. بهترین زمان برای شروع آموزش‌های مالی شخصی، دوره نوجوانی و قبل از ورود به بازار کار است.

گروه مالی شریف در ادامه برگزاری وبینارهای تخصصی با موضوع تحلیل و بررسی بازارهای مالی، این بار در راستای رسالت اجتماعی خود وبینار آشنایی با بورس برای نوجوانان علاقه‌مند به یادگیری سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را در تاریخ ۴ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت ۳ ساعت برگزار نمود. در این وبینار شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با کلیت بازار سهام با بازار رمزارزها نیز آشنا شدند.

مخاطبان وبینار آشنایی با بورس برای نوجوانان

دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه
دانشجویان سال اول و دوم دانشگاه
تمامی جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به آشنایی با بازارهای مالی

محتوای ارائه شده در وبینار آشنایی با بورس برای نوجوانان

بررسی وضعیت کلی اقتصاد ایران و چشم‌انداز آتی آن
آشنایی با بازار سهام
آشنایی با نحوه معامله گری در بازار سهام
آشنایی با بازار رمزارزها و تکنولوژی بلاکچین

سخنرانان وبینار
null

دانیال آستانه

تحلیلگر بازار سرمایه
مدیر نظارت بر شرکت‌های گروه توسعه ملی

null

امیرعباس امامی

تحلیلگر و کارشناس حوزه رمزارز

null

سعید مسگری

مدیرعامل گروه مالی شریف
پژوهشگر سابق وزارت اقتصاد

نیاز به مشاوره دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند؛
تماس بگیرید ۸۸۳۹۵۸۷۴-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست