فلش کارت CFA | گروه مالی شریف | فلش کارت الکترونیکی لغات و اصطلاحات CFA

انتشار فلش کارت CFA

با توجه به ضورت مطالعه منابع اصلی آزمون CFA، همواره برخی از داوطلبان آزمون، با چالش آشنایی با زبان تخصصی مالی مواجه هستند. این در حالی است که پویایی دنیای مالی و به روزرسانی مستمر منابع آزمون توسط موسسه CFA، این چالش را پایدار و پیچیده‌تر کرده است.

گروه مالی شریف در راستای همراهی همیشگی خود با داوطلبان آزمون CFA، با تلاشی مضاعف اقدام به تهیه ابزاری ارزشمند و کاربردی برای هر چه آسان‌تر شدن این چالش کرده است. فلش کارت الکترونیکی لغات و اصطلاحات CFA خدمتی دیگر از گروه مالی شریف به علاقه‌مندان مالی و داوطلبان آزمون CFA است. فلش کارت CFA با هدف کمک به تقویت زبان تخصصی داوطلبان آزمون CFA و افزایش سرعت و کیفیت مطالعه آنها طراحی شده است.

در فلش کارت CFA تلاش شده که تمام اصطلاحات مالی مورد استفاده در مجموعه کتاب‌های سطح یک موسسه CFA گرداوری و توضیح انگلیسی آنها نمایش داده شود. اصطلاحاتی که معادل فارسی مشخص و دقیقی داشته‌اند نیز در فلش کارت آورده شده است (حدود ۱۵ درصد اصطلاحات معادل فارسی دقیقی ندارند). همچنین شماره ریدینگی که اصلاح برای اولین بار در آن درج شده نیز اشاره شده است.

امید است انتشار فلش کارت CFA مسیر موفقیت داوطلبان آزمون را هموارتر سازد. در ویرایش‌های بعدی تلاش می‌کنیم با انجام اصلاحات مورد نیاز سطح کیفی فلش کارت CFA را ارتقا دهیم. در همین راستا از همه همراهان عزیز گروه مالی شریف درخواست می‌کنیم برای ارتقای سطح محتوای فلش کارت CFA، پیشنهادات خود پیرامون معادل‌های فارسی و انگلیسی را برای ما ارسال کنند.

این فلش کارت از جمله خدمات گروه مالی شریف به شرکت‌کنندگان دوره آمادگی آزمون CFA می‌باشد و به صورت رایگان به دانش‌پذیران این دوره ارائه خواهد شد. سایر علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با گروه مالی شریف داخلی ۱۰۲ و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان آن را تهیه کنند. البته دانش‌پذیران دوره‌های قبل آمادگی آزمون CFA گروه مالی شریف از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

راهنمای نصب و استفاده از فلش کارت لغات تخصصی CFA

دوره آمادگی آزمون سطح یک CFA

برای کسب اطلاع از چگونگی ثبت‌نام و برگزاری بیست و هشتمین دوره آمادگی آزمون CFA کلیک کنید.

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست