انتشار کتاب راهنمای جامع CAIA

گروه مالی شریف به عنوان اولین طراح و برگزارکننده دوره‌های آمادگی آزمون مدارک حرفه‌ای بین‌المللی حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در کشور، همواره پیشرو بودن و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی را دغدغه اصلی خود می‌داند. یکی از نیازهای اصلی فعالان و علاقه‌مندان بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، ارتقای سطح دانش، مهارت و تخصص مطابق با آخرین سطوح دانش تولید شده در مجامع بین‌المللی است.

ایده معرفی گواهینامه CAIA به عنوان معتبرترین مدرک حوزه سرمایه‌گذاری جایگزین در دنیا نیز به واسطه پاسخ به این نیاز در بخش تحقیق و توسعه گروه مالی شریف شکل گرفت و به دلیل اهمیت موضوع تصمیم بر آن شد تا با انجام تحقیقات جامع و مشورت با متخصصین این حوزه در داخل و خارج از کشور در زمانی کوتاه دوره‌ای جامع و کاربردی با دو هدف اصلی طراحی گردد، هدف اول پرورش کارشناس سرمایه گذاری جایگزین مطابق با بالاترین استاندارد جهانی و هدف دوم ایجاد آمادگی در مخاطبان و علاقه‌مندان به این حوزه برای حضور در آزمون مدرک CAIA.

به حول و قوه الهی، گروه مالی شریف همچون سنوات گذشته که به معرفی و برگزاری دوره آمادگی چهار مدرک معتبر بین‌المللی مالی پرداخته، این بار در سال ۱۴۰۰ و در آستانه ورود به قرن جدید، معتبرترین گواهینامه حرفه‌ای بین‌المللی حوزه سرمایه گذاری جایگزین را به عموم فعالان و علاقه‌مندان به فعالیت در بازارهای داخلی و بین‌المللی این حوزه معرفی می‌نماید.

کتاب راهنمای جامع CAIA به کوشش واحد تولید محتوای گروه مالی شریف جهت آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری، با مبحث سرمایه‌گذاری جایگزین و همچنین آشنایی کامل با گواهینامه CAIA و نحوه شرکت در آزمون آن تالیف و گردآوری گردیده است.

سعی ما بر این بوده تا در این کتاب به تمامی نکات مربوط به مدرک و آزمون CAIA بپردازیم به گونه‌ای که همگان بتوانند به صورت عادلانه به اطلاعات دقیق و کاملی پیرامون این مدرک و مزایای آن دسترسی داشته باشند. امید است تا گروه مالی شریف با تلاش مضاعف بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اعتلای سطح دانش حوزه مالی و سرمایه‌گذاری کشور برداشته و همچون گذشته پیشرو در ارائه خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت در کشور به عموم مخاطبان این حوزه باشد.

دانلود کتاب راهنمای جامع CAIA نسخه PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست