قرعه‌کشی طرح بورسیه آموزشی زنده‌یاد دکتر ترابی انجام شد؛

در این طرح که به مناسبت دومین سالگرد درگذشت زنده‌یاد دکتر عباس ترابی توسط گروه مالی شریف برگزار شد، بیش از ۱۲۰۰ نفر برای دریافت پذیرش ۱۶ دوره آموزشی (از جمله پرورش کارشناس خبره، آمادگی آزمون مدارک بین‌المللی، آمادگی آزمون گواهینامه‌های سازمان بورس، جامع معامله‌گری)، اعتبار پنج میلیونی برای دوره‌های کوتاه‌مدت و جلسات فردی مشاوره شغلی و تحصیلی، ثبت‌نام نمودند.
پس از پایان ثبت‌نام، رزومه‌ها بررسی و به قید قرعه از بین افراد مستعد و واجد شرایط ۸۰ نفر برای سال ۱۴۰۲ بورسیه کاملا رایگان و بدون تعهد شدند. این افراد برای استفاده از بورسیه لازم نیست هیچ اقدامی انجام دهند و پیش از شروع هر دوره، اطلاعات لازم برای شرکت در کلاس‌ها برای این عزیزان ارسال خواهد شد.

برندگان قرعه‌کشی دومین دوره طرح بورسیه آموزشی زنده‌یاد دکتر ترابی

هدیه برای عموم ثبت‌نام‌کنندگان

به پاس قدرانی از حضور شما در این طرح، هدیه ویژه‌ای نیز برای همه متقاضیان بورسیه در نظر گرفته شده است. افرادی که در این طرح ثبت‌نام اما موفق به پذیرش نشده‌اند، می‌توانند تا پایان هفته (۱۹ اسفند) با تخفیف ویژه و به صورت اقساط در دوره مورد نظر ثبت‌نام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به شماره ۰۹۱۹۶۸۶۸۶۹۷ در شبکه‌های اجتماعی پیام دهید.

۱۶ دیدگاه. Leave new

  • درود وقت بخیر خسته نباشید میگم بهتون
    اگر نفراتی به دلایلی از کورس آموزشی کنار برن نفرات بعدی قرعه کشی میشن !

    پاسخ
    • گروه مالی شریف
      ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۶:۵۹ ق٫ظ

      درود بر شما؛ سپاس از لطفتون؛ بله درصورت انصراف، از بین افرادی که ثبت درخواست داشتند در بازه زمانی اعلام شده فرد جایگزین اعلام خواهد شد.

      پاسخ
  • سلام، اسم من درنیومد تو دوره ارزش گذاری
    چرا آنلاین برگزار نمی‌کنید که محدودیت تعداد نفرات نداشته باشه؟

    پاسخ
    • گروه مالی شریف
      ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

      سلام این دوره آنلاین است، اما دوره‌های آنلاین ما نیز برای حفظ کیفیت دوره و امکان تعامل دانش‌پذیران با اساتید، دارای سقف و محدودیت ظرفیت هستند.

      پاسخ
  • علیرضا خان محمدی
    ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۴:۵۴ ب٫ظ

    سلام من دوره cfte رو برنده شدم ممنونم ازتون

    پاسخ
  • سلام
    ممنون از طرح خوب تون و حیف که نام من در میان این برندگان نیست
    پیشنهاد دارم این طرح رو در هر فصل اجرا کنید تا امکان حضور سریع تر در این دوره ها برای دوست داران دانش مالی افزایش پیدا کند

    پاسخ
    • گروه مالی شریف
      ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

      درود بر شما؛ سپاس از لطفتون؛ تقریبا سعی شده در فصول مختلف و یا مناسبت‌های گوناگون جشنواره‌های تخفیفی با هدایای ویژه در نظر گرفته شود تا استفاده برای عموم عزیزان برای ثبت‌نام در دوره‌های مختلف با تخفیفات بهتر امکانپذیر باشد. به زودی جشنواره نوروزی ان‌شاءالله … موفق و مؤید باشید.

      پاسخ
  • باسلام. ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کارکنان و نیروهای مجموعه گروه مالی شریف. به واسطه دوره جامع مشاور مالی با مجموعه شما آشنا شدم. کلاس ها بسیار مفید و سطح بالایی دارند. به همین دلیل ترقیب شدم در این قرعه کشی ثبت نام کردم. امیدوارم در قرعه کشی های بعدی شانس برنده شدن داشته باشم.

    پاسخ
  • اصلاً از قرعه کشی FRM مشخصه که قرعه کشی چطوری انجام دادین، از ۳ نفر ظرفیتی که داشته دوبار‌ یه نفر برنده اعلام کردن. خواهشمندم سال بعد بورسیه الکیتون به اسم زنده یاد دکتر ترابی برگزار نکنید و اسم آن مرحوم مغفور را به بازی نگیرید. و من الله توفیق

    پاسخ
    • گروه مالی شریف
      ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲:۴۲ ب٫ظ

      مشکلی که در دوره frm وجود داشت یک خطای ناخواسته و فردی بود (در هنگام مرتب‌سازی جدول رخ داده بود) که در همان ساعت نخست انتشار، اصلاح و نام فرد منتخب اصلی جایگزین شد. بهتر است بخاطر یک اشتباه کل این کار ارزشمند را زیر سوال نبریم.

      پاسخ
  • منظور از دوره جامع پایتون همون دوره معاملات الگوریتمی با پایتون هست؟

    پاسخ
    • گروه مالی شریف
      ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

      درود؛ بله عنوان کامل دوره: برنامه‌نویسی به زبان پایتون با رویکرد معاملات الگوریتمی در بازارهای مالی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست