آغاز دوره جامع پرورش کارشناس ارزیاب خبره طرح‌های سرمایه‌گذاری

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف دوره جامع پرورش کارشناس ارزیاب خبره طرح‌های سرمایه‌گذاری را در تاریخ ۲۲ خرداد آغاز کرد. این دوره شامل ۱۱۰ ساعت کارگاه آموزشی می‌باشد و در پایان مدرک معتبری به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

اگرچه اهمیت ارزیابی دقیق طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌‌گذاری سال‌هاست که بر همگان آشکار شده اما بررسی وضعیت اکوسیستم سرمایه‌گذاری کشور نشان می‌دهد همچنان یک خلا جدی در این حوزه وجود دارد. این خلا را در جایی نباید جستجو کرد جز حوزه نیروی انسانی.

نیروی انسانی توانمند و با دانش که با تمام موضوعات مورد نیاز در حوزه ارزیابی طرح‌های اقتصادی آشنایی داشته باشد از لازمه‌های اصلی ارزیابی صحیح و موفق طرح‌های اقتصادی است. اما متاسفانه چنین نیروهایی به تعداد مکفی وجود ندارد و ضعف نیروی انسانی سبب شده تا اکوسیستم سرمایه‌گذاری کشور با مشکلات مختلفی مواجه باشد و نتواند به وظایف خود به درستی عمل کند.

از همین رو دوره‌ای جامع برای آموزش کامل تمام مهارت‌های لازم برای پرورش کارشناس ارزیاب خبره طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری طراحی شده است. این دوره مخاطبان گسترده‌ای دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از: کارشناسان حوزه ارزیابی طرح‌های اقتصادی شرکت‌های خصوصی و دولتی، کارشناسان بخش اعتبارات بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، کارشناسان مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، کارشناسان مالی و بودجه‌ای نهادهای دولتی، دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت مالی و اقتصاد و علاقه‌مندان به اشتغال در حوزه ارزیابی طرح‌های اقتصادی.

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره مفتخر به همکاری با بهترین اساتید و متخصصین در ایران بوده است. مهمترین اساتید این دوره دکتر محسن صیقلی (دکتری مدیریت مالی)، حسین ساعی‌نیک (دانشجوی دکتری علوم اقتصادی) و دکتر اصغر طاهرپوراصل (دکتری حرفه‌ای DBA گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک) می‌باشند.

این دوره آموزشی کاملا جامع و کاربردی طراحی شده و شرکت‌کنندگان با تمامی بحث‌های تئوریک و نرم‌افزارهای مورد نیاز در این حوزه به خوبی آشنا می‌شوند و آموزش می‌بینند. با توجه به استقبال بالای علاقه‌مندان از این دوره، گروه مالی شریف در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین دوره آن در اواخر تابستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست