تشریفات اداری و ارتباط موثر برای کارکنان نهادهای مالی

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

(دوره حضوری)

تاریخ دوره: ۲۰ بهمن و ۴ اسفند ۱۴۰۱ مدت دوره: ۸ ساعت / پنجشنبه (۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰)
انصراف و عودت وجه تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر است.

ناموجود

توضیحات

مقدمه

تشریفات اداری مجموعه رفتارها و عکس‌العمل‌هایی‌ست که هر فرد در شرایط مختلف کاری به منظور ایجاد ارتباط موثر ملزم به رعایت آنهاست و ارتباط موثر نیز هسته اصلی حیات روحی، روانی و ذهنی آدمیان است. تشریفات اداری و ارتباط موثر اگر درست برقرار شود، اهداف سودمند آن حاصل، وگرنه سوء‌تفاهم به بار می‌آورد و منجر به دلخوری و رنجیدن، طرد و انزوا و پیش آمدن مشکلات پیچیده دیگر خواهد شد.

رعایت تشریفات داری و برقراری ارتباط موثر می‌تواند حسن‌تفاهم را افزایش داده، از عدم درک متقابل کاسته و حتی فروش را افزون سازد. ضمناً ارتباط مؤثر مهمترین مهارت قرن ۲۱ نام گرفته است. انسان موجودی است ارتباطی و ارتباطات هسته اصلی حیات روحی، روانی و ذهنی آدمیان را تشکیل می‌دهد. در مراودات فقط ارتباطات کلامی تاثیر ندارد بلکه آهنگ و لحن و ریتم صدا و زبان نیز که ارتباطات غیرکلامی است، نقش دارند، آن هم نقشی بسیار تأثیر گذار.

سهم ارتباطات کلامی را در ارتباطات فقط ۷% و برخی تا ۱۰ درصد تخمین می‌زنند. یعنی ۹۰% ارتباطات را لحن صدا و زبان بدن تشکیل می‌دهد. بنابراین یک ارتباط کامل بدون اشراف به ارتباطات غیرکلامی میسر نیست. به علاوه، عموم مردم قبل از آنکه به کلام توجه کنند، به ماورای کلام تمرکز می‌کنند. به همین خاطر مشخص شده است که در تضاد بین کلام و غیرکلام، مردم به دومی اعتماد می‌کنند و این موضوع اهمیت رعایت تشریفات اداری و ارتباط موثر را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

در این راستا گروه مالی شریف با هدف آشنایی هرچه بیشتر کارکنان نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری با تشریفات اداری و نحوه ایجاد و برقراری ارتباطات موثر، اقدام به طراحی و برگزاری دوره تشریفات اداری و ارتباط موثر برای کارکنان نهادهای مالی نموده است. با وجه به اهمیت این دوره تصمیم بر آن شده است که دوره به صورت حضوری و توسط یکی از با تجربه‌ترین اساتید حوزه تشریفات کشور برگزار گردد.

دستاوردهای دوره برای شرکت‌کنندگان

آشنایی با اصول، فنون و ابزارهای اجرای تشریفات اداری و برقراری ارتباط موثر
آشنایی با چارچوب تشریفات اداری و نحوه اجرای اثربخش آن
آشنایی با نکات مهم و تاثیرگذاری اجرای تشریفات اداری
آشنایی با چگونگی برقراری ارتباط موثر
آشنایی با انواع ارتباطات رسمی و شرایط برقراری آن
آشنایی با فنون زبان بدن و ایجاد ارتباط غیر کلامی
آشنایی با آداب جلسات و نکات مهم قابل اجرا در آنها و …

ویژگی‌های برجسته دوره

حضور استاد توانمند و با دانش
تجربه بالای استاد در تدریس با توجه به برگزاری ده‌ها سمینار، وبینار و دوره آموزشی مشابه
طراحی سرفصل‌های دوره با رویکرد کاربردی
بیان مباحث به زبان ساده
ارایه مطالب به صورت عملی با توجه به برگزاری دوره به صورت حضوری
اعطای مدرک معتبر گروه مالی شریف به شرکت‌کنندگان

مخاطبان دوره

مدیران و کارکنان نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری از جمله:

بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری
تامین‌سرمایه‌ها
کارگزاری‌ها
صندوق‌های سرمایه‌گذاری
بیمه‌ها
لیزینگ‌ها
شرکت‌های سبدگردان
شرکت‌های سرمایه‌گذاری و …

و تمامی علاقه‌مندان به یادگیری و رعایت تشریفات اداری و برقراری ارتباط موثر

سرفصل‌های دوره
  • تعریف تشریفات
  • اخلاق مبنای تشریفات
  • تشریفات و آداب
  • مزایای رعایت آداب و مضار عدم رعایت آن
  • اجتماع و ارتباط
  • نیاز اساس ارتباطات
  • انواع ارتباطات میانفردی
  • ارتباطات اساس حیات ذهنی-روحی و روانی انسان
  • ارتباط تأثیرگذار
  • اهمیت سلطه بر اصول و فنون ارتباطات
  • اثرات اولین دیدار
  • مهارت ارتباط مؤثر و ۴ شرط آن
  • ارتباطات میان‌فردی
  • مهارت‌های درست گوش دادن و دیدن
  • حرف خوب زدن و خوب حرف زدن
  • خلاصه‌ای از اصول فن بیان
  • ارتباطات و هوش هیجانی
  • ارتباط مؤدبانه تأثیرگذارتر از ارتباط مؤثر
  • ارتباط مؤثر در سازمان
  • منشور اخلاقی در سازمان و شرکت
  • تبلیغ مشتری و ارباب رجوع راضی
  • اهم کار در طرح تکریم ارباب رجوع
  • خواسته‌های مشروع و خواسته‌های…
  • خدمت‌رسانی یعنی بیان کلمات فاخر
  • اثر بالای رفتار نامناسب در قهر مشتری
  • انواع فرم‌های نظر سنجی
  • رفتار مناسب حد اقل استاندارد
  • انواع ارتباطات کلامی و غیر کلامی
  • اهمیت زبان بدن در دنیای تجارت
  • نقش‌های اساسی زبان بدن
  • ادراکات ماورای زبانی
  • افشاگری‌های ظاهر
  • حریم‌های اجتماعی و آداب دست دادن
  • زمان‌شناسی
  • قدرت و حریم
  • حرکات مثبت و حالات منفی و ارزیابی آنها
  • آداب مهمانی‌های تجاری
  • آداب تلفن ثابت و همراه
مدرس دوره
null

علی محمد بیدارمغز

مستشار اول کادر سیاسی وزارت امورخارجه
سخنران مبانی تشریفات در سازمان ملل متحد – نیویورک
رییس اسبق روابط عمومی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امورخارجه
رییس اسبق روابط عمومی سفارت ایران – مسکو

بروشور دوره
تشریفات اداری | گروه مالی شریف | تشریفات اداری و ارتباط موثر برای کارکنان نهادهای مالی
تشریفات اداری | گروه مالی شریف | تشریفات اداری و ارتباط موثر برای کارکنان نهادهای مالی
نیاز به مشاوره دارید؟
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند؛
تماس بگیرید ۸۸۳۹۵۸۷۴-۰۲۱

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشریفات اداری و ارتباط موثر برای کارکنان نهادهای مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست