بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه
تاریخ دوره:
مدت دوره: ۸ ساعت
مقدمه
در ۵۰ سال گذشته، تعریف و مفهوم بازاریابی چندین بار دستخوش تحولات اساسی شده است. این تغییرات نشأت گرفته از عوامل زیادی از جمله افزایش انتظار و آگاهی مشتریان، افزایش رقابت و علم و تکنولوژیهای جدید میباشد. در ایران، بالأخص در صنعت بانکداری و بیمه، شاهد آن هستیم که بیشتر مؤسسات مالی و بیمه تمرکز خود را بر روی بخش کوچکی از علم بازاریابی که تبلیغات است گذاشتهاند.
هدف اصلی این کارگاه آموزشی، بحث و معرفی آخرین تعریف بازاریابی یا به عبارت دیگر بازاریابی مدرن و بررسی چگونگی استفاده درست آن در صنعت بانکداری و بیمه کشور میباشد.
به طور خاص، نقش مهم و کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management در سوددهی و موفقیت مؤسسات مالی و بیمه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در کنار این مفاهیم، فاکتورهای خارج از سازمان که در تصمیمات بازاریابی بانکها و شرکتهای بیمه تاثیر دارند، مفهوم بازاریابی ۲.۰ و بازاریابی تجربی نیز به اختصار بیان میگردد.
[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]
گروه مالی شریف در دوره
بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه
شما را در مسیر یادگیری این مهارت تخصصی یاری مینماید.[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]
مخاطبان دوره
مدیران و کارشناسان:
- بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری
- شرکتهای بیمه
- کلیه علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی خدمات مالی
سرفصلهای دوره
تعریف بازاریابی نوین
- تازهترین تعریف واژه بازاریابی
- تفاوت بازاریابی مدرن با بازاریابی سنتی
- نقش و اهمیت برقراری و حفظ رابطه با مشتری و تأثیرات آن در آینده بانکها و شرکتهای بیمه
چگونگی طراحی و پیادهسازی مشتری مداری در مؤسسات مالی و بیمه
- تعریف واژه مشتری مدار
- اهمیت دستهبندی مشتریان و انتخاب مشتریان هدف بر اساس میزان جذابیت
ابزارهای موجود در بازاریابی مدرن
- مدیریت محصولات و راهکارهای ایجاد و ارائه محصولات جدید
- مدیریت تبلیغ و ترویج محصولات
- قیمتگذاری
- مدیریت توزیع
- مدیریت پرسنل
مدیریت ارتباط سازنده با مشتری در بانکها و شرکتهای بیمه
- ابزارهای موجود برای مدیریت ارتباط با مشتری
- اهمیت ایجاد و نگهداری ارتباط با مشتری
مفاهیم جدید در علم بازاریابی
- بازاریابی تجربی: کاربرد در بانکها
- بازاریابی ۲.۰: مفاهیم اولیه و کاربرد در بانکها
مطالعه موردی
مدرس دوره
گروه مالی و مدیریت سرمایهگذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.
دکتر ابراهیم مظاهری
سوابق علمی
- دکتری بازاریابی – دانشگاه کونکوردیا (کانادا)
- کارشناسیارشد بازاریابی – دانشگاه لتبریج (کانادا)
سوابق اجرایی
- استادیار دانشگاه لورنشن، کانادا / ۱۳۸۹ تاکنون
- مدرس دانشگاه کونکوردیا، کانادا / ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹
- داور Reviewer مجلههای: Journal of Business Research, Journal of Interactive Marketing, International Journal of Retail & Distribution Management
- مسئول (Chair) بخش بازاریابی کنفرانس ASAC در کانادا
سوابق تدریس
- دانشگاه لورنشن:
- مقطع کارشناسیارشد MBA: اصول بازاریابی، بازاریابی دیجیتالی و تحقیقات بازاریابی
- مقطع کارشناسی: اصول بازاریابی، بازاریابی برای مدیران، تحقیقات بازاریابی و رفتار مشتریان
- دانشگاه کونکوردیا:
- مقطع کارشناسی: اصول بازایابی
چگونگی ثبتنام
آیا میدانستید این دوره به صورت درونسازمانی هم برگزار میشود؟
میزان سرمایهگذاری در این دوره ………. ریال – خالص (پس از کسر کلیه کسورات قانونی) میباشد.
نکته: ۹% مالیات بر ارزشافزوده بر مبلغ ثبتنام اضافه میگردد.
جهت رزرو و ثبتنام در این دوره آموزشی با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید: ۴ – ۶۶۰۸۶۷۷۱
شرایط انصراف و عودت وجه:
تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبتنام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکانپذیر خواهد بود.