مدیریت و ارزشگذاری دارایی‌های مالکیت معنوی

مدیریت و ارزشگذاری دارایی‌های مالکیت معنوی

 

 

تاریخ دوره:
مدت دوره: ۸ ساعت

مقدمه

با توجه به جایگاه امروزی دارایی‌های فکری در تجارت جهان و نقشی که این دارایی‌های ارزشمند می‌تواند در توسعه و کسب درآمد بیشتر برای بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی و دولت‌ها داشته باشد، مدیریت این نوع دارایی‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار شده است.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی مخاطبان با اهمیت مالکیت معنوی، رابطه موجود بین این دارایی‌ها و ارزش شرکت و تاثیر این دارایی‌ها بر توسعه و کسب درآمد شرکت‌ها و موسسات می‌باشد.

[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]

گروه مالی شریف در دوره
مدیریت و ارزشگذاری دارایی‌های مالکیت معنوی
شما را در مسیر یادگیری این مهارت تخصصی یاری می‌نماید.

[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان میانی و ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی
  • مدیران و مشاوران مالی و سرمایه‌گذاری، استراتژی و طرح و برنامه شرکت‌ها

سرفصل‌های دوره

  • اهمیت مالکیت معنوی و دارایی‌های نامشهود در دنیای امروز
  • تعاریف و تقسیم‌بندی انواع دارایی‌های معنوی (نام تجاری؛ دانش فنی؛ شبکه فروش؛ طراحی صنعتی و غیره)
  • مالکیت معنوی و سطوح ارتباطات داخلی و خارجی مرتبط شرکت‌ها با مشتریان و رقبا و عرضه‌کنندگان
  • قراردادها و مسایل حقوقی مرتبط با شکل‌گیری تا مرحله تجاری‌سازی و فروش
  • رابطه بین ارزش شرکت و دارایی‌های معنوی
  • آشنایی با ساختار اداری توسعه دارایی‌های معنوی شرکت‌های نمونه خارجی
  • شیوه‌های نوین ارزشگذاری دارایی‌های معنوی شرکت‌های بزرگ اقتصادی
  • تعیین نسبت مشارکت سرمایه‌گذاری میان صاحبان ایده و دارایی‌های معنوی و سرمایه‌گذاران
  • آشنایی با سازوکار بورس ایده ایران و خرید و فروش و ادغام مالکیت معنوی و پتنت‌ها

مدرس دوره

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.

null

محسن صیقلی

سوابق علمی
  • دانشجوی دکترای مدیریت مالی دانشگاه تهران
سوابق اجرایی
  • مدیر سرمایه‌گذاری اقتصادی موسسه مالی و اعتباری کوثر
  • مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد مدبر کیش
سوابق تدریس
  • تدریس مدیریت مالی ۱ و ۲، کاربرد نرم‌افزار کامفار، آشنایی با ابزارهای نوین مالی، اصول ارزیابی اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی

چگونگی ثبت‌نام

آیا می‌دانستید این دوره به صورت درون‌سازمانی هم برگزار می‌شود؟

میزان سرمایه‌گذاری در این دوره ………. ریال – خالص (پس از کسر کلیه کسورات قانونی) می‌باشد.

نکته: ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبلغ ثبت‌نام اضافه می‌گردد.

جهت رزرو و ثبت‌نام در این دوره آموزشی با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید:  ۴ – ۶۶۰۸۶۷۷۱

شرایط انصراف و عودت وجه:

تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانلود بروشورهای دوره

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
استراتژی مالی شرکت
نوشتهٔ بعدی
مدیریت ارزش کسب شده به همراه آشنایی با نرم‌افزار Primavera Cost Manager

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.