دوره ارزشیابی برند

 

تاریخ دوره:
مدت دوره:

مقدمه

برند، دارایی ارزشمندی محسوب می‌­شود که همواره مورد توجه ذی­‌نفعان خارجی و داخلی بوده است: مشتریان شرکت که محصولات آن را خریداری می‌کنند، تحلیل­گران که عملکرد شرکت را تحلیل می‌کنند، بانک‌­ها که تأمین مالی شرکت­ را به­ عهده دارند، کارکنان شرکت که به نام آن افتخار می‌­کنند، واحدهای سازمانی شرکت که در حصول اهداف­ سازمانی به آن اتکا می‌کنند؛ همه و همه در زُمرۀ استفاده‌کنندگان برند شرکت قرار دارند.

اما، مسائل و اختلاف­ نظر پیرامون برند بسیار است: اینکه تعریف و محدودۀ برند چیست و متشکل از چه عناصری است؛ تفاوت آن با دارایی­ مشابه نظیر حق‌الامتیاز، مجوز صنعتی و الخ چیست؛ آیا امکان ثبت آن در دفاتر شرکت به­ عنوان دارایی وجود دارد؛ چه عواملی بر ارزش برند تأثیر دارد و روش‌های ارزشیابی برند چیست؟ مورد آخر، یعنی ارزشیابی برند، یکی از مسئل مبتلا به شرکت‌­های کشور، هنگام ارزشیابی سهام آنهاست. مطالب این دوره، به­ منظور پاسخ به سؤالات یاد شده با تمرکز بر ارزشیابی برند و روش‌های آن ارائه می‌­شود.

گروه مالی شریف در دوره
ارزشیابی برند
شما را در مسیر یادگیری این مهارت تخصصی یاری می‌نماید.

مخاطبان دوره

  • مدیران عامل شرکت‌های خصوصی (تولیدی، بازرگانی و خدماتی)
  • مدیران واحدهای سازمانی بازاریابی، مالی و سرمایه‌گذاری، و استراتژی
  • کارشناسان و فعالان بازار سرمایه
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مالی، MBA، حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
  • کلیۀ علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و حسابداران شرکت‌ها

سرفصل‌های دوره

  • مفاهیم برند و تفاوت آن با حق‌الامتیاز، مجوز صنعتی، لیسانس و دارایی‌های مشابه
  • ارزش برند و جایگاه آن در استانداردهای حسابداری
  • ارزشیابی برند بر اساس استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸
  • روش‌های ارزشیابی برند
  1. روش‌های مبتنی بر درآمد
  2. روش‌های مبتنی بر هزینه
  3. روش‌های مبتنی بر معاملات مشابه
  • مطالعۀ موردی ارزشیابی برند

مدرسین دوره

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.

null

عباس گمار

  • مدیر ارزشیابی سهام بیش از ١٢٠ شرکت در صنایع مختلف؛
  • بیش از ۱۰ سال تجربه در بانکداری سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی استراتژیک؛
  • کاندیدای سطح نهایی CFA.
null

امیرعباس صاحبقرانی

  • دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی؛
  • استاد مدعو دانشگاه‌های علامه طباطبایی و خوارزمی؛
  • بیش از ۵ سال تجربه در بانکداری سرمایه‌گذاری و بانکداری تجاری.
null

مژده بادی‌اللهی

  • کارشناس‌ارشد سهام بیش از ٣٠ شرکت در صنایع مختلف بورسی کشور؛
  • نزدیک به ١٠ سال تجربه در بانکداری سرمایه‌گذاری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛
  • کاندیدای سطح دوم ‌CFA.

چگونگی ثبت‌نام

آیا می‌دانستید این دوره به صورت درون‌سازمانی هم برگزار می‌شود؟

میزان سرمایه‌گذاری در این دوره ۲/۲۰۰/۰۰۰ ریال – خالص (پس از کسر کلیه کسورات قانونی) می‌باشد.

نکته: ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبلغ ثبت‌نام اضافه می‌گردد.

جهت رزرو و ثبت‌نام در این دوره آموزشی با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید:  ۴ – ۶۶۰۸۶۷۷۱

شرایط انصراف و عودت وجه:

تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانلود بروشورهای دوره

نظرسنجی دوره قبل

  • ضعیف
  • متوسط
  • خوب
  • عالی

گالری عکس‌های دوره
ارزشیابی برند

پرسش و پاسخ

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
وبینار تحلیل جامع بازار طلا
نوشتهٔ بعدی
هفتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.