بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه

بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه

 

تاریخ دوره:
مدت دوره: ۸ ساعت

مقدمه

در ۵۰ سال گذشته، تعریف و مفهوم بازاریابی چندین بار دستخوش تحولات اساسی شده است. این تغییرات نشأت گرفته از عوامل زیادی از جمله افزایش انتظار و آگاهی مشتریان، افزایش رقابت و علم و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد. در ایران، بالأخص در صنعت بانکداری و بیمه، شاهد آن هستیم که بیشتر مؤسسات مالی و بیمه تمرکز خود را بر روی بخش کوچکی از علم بازاریابی که تبلیغات است گذاشته‌اند.

هدف اصلی این کارگاه آموزشی، بحث و معرفی آخرین تعریف بازاریابی یا به عبارت دیگر بازاریابی مدرن و بررسی چگونگی استفاده درست آن در صنعت بانکداری و بیمه کشور می‌باشد.

به طور خاص، نقش مهم و کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management در سوددهی و موفقیت مؤسسات مالی و بیمه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در کنار این مفاهیم، فاکتورهای خارج از سازمان که در تصمیمات بازاریابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تاثیر دارند، مفهوم بازاریابی ۲.۰ و بازاریابی تجربی نیز به اختصار بیان می‌گردد.

[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]

گروه مالی شریف در دوره
بازاریابی مدرن در صنعت بانک و بیمه
شما را در مسیر یادگیری این مهارت تخصصی یاری می‌نماید.

[su_divider top=”no” style=”dotted” divider_color=”#d0d0d0″ size=”4″]

مخاطبان دوره

مدیران و کارشناسان:

  • بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری
  • شرکت‌های بیمه
  • کلیه علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی خدمات مالی

سرفصل‌های دوره

تعریف بازاریابی نوین

  • تازه‌ترین تعریف واژه بازاریابی
  • تفاوت بازاریابی مدرن با بازاریابی سنتی
  • نقش و اهمیت برقراری و حفظ رابطه با مشتری و تأثیرات آن در آینده بانک‌ها و شرکت‌های بیمه

چگونگی طراحی و پیاده‌سازی مشتری مداری در مؤسسات مالی و بیمه

  • تعریف واژه مشتری مدار
  • اهمیت دسته‌بندی مشتریان و انتخاب مشتریان هدف بر اساس میزان جذابیت

ابزارهای موجود در بازاریابی مدرن

  • مدیریت محصولات و راهکارهای ایجاد و ارائه محصولات جدید
  • مدیریت تبلیغ و ترویج محصولات
  • قیمت‌گذاری
  • مدیریت توزیع
  • مدیریت پرسنل

مدیریت ارتباط سازنده با مشتری در بانک‌ها و شرکت‌های بیمه

  • ابزارهای موجود برای مدیریت ارتباط با مشتری
  • اهمیت ایجاد و نگهداری ارتباط با مشتری

مفاهیم جدید در علم بازاریابی

  • بازاریابی تجربی: کاربرد در بانک‌ها
  • بازاریابی ۲.۰: مفاهیم اولیه و کاربرد در بانک‌ها

مطالعه موردی

مدرس دوره

گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف همواره افتخار همکاری با بهترین متخصصین و اساتید در ایران را داشته و دارد.

null

دکتر ابراهیم مظاهری

سوابق علمی
  • دکتری بازاریابی – دانشگاه کونکوردیا (کانادا)
  • کارشناسی‌ارشد بازاریابی – دانشگاه لتبریج (کانادا)
سوابق اجرایی
  • استادیار دانشگاه لورنشن، کانادا / ۱۳۸۹ تاکنون
  • مدرس دانشگاه کونکوردیا، کانادا / ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹
  • داور Reviewer مجله‌های: Journal of Business Research, Journal of Interactive Marketing, International Journal of Retail & Distribution Management
  • مسئول (Chair) بخش بازاریابی کنفرانس ASAC در کانادا
سوابق تدریس
  1. دانشگاه لورنشن:
  • مقطع کارشناسی‌ارشد MBA: اصول بازاریابی، بازاریابی دیجیتالی و تحقیقات بازاریابی
  • مقطع کارشناسی: اصول بازاریابی، بازاریابی برای مدیران، تحقیقات بازاریابی و رفتار مشتریان
  1. دانشگاه کونکوردیا:
  • مقطع کارشناسی: اصول بازایابی

چگونگی ثبت‌نام

آیا می‌دانستید این دوره به صورت درون‌سازمانی هم برگزار می‌شود؟

میزان سرمایه‌گذاری در این دوره ………. ریال – خالص (پس از کسر کلیه کسورات قانونی) می‌باشد.

نکته: ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبلغ ثبت‌نام اضافه می‌گردد.

جهت رزرو و ثبت‌نام در این دوره آموزشی با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید:  ۴ – ۶۶۰۸۶۷۷۱

شرایط انصراف و عودت وجه:

تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۳۰% از مبلغ ثبت‌نام و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

دانلود بروشورهای دوره

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پذیره‌نویسی و انتشار اوراق بهادار
نوشتهٔ بعدی
مدیریت ریسک عملیاتی در بانک‌ها
بانکداری اسلامی | گروه مالی شریف | بانکداری بدون ربا | بانکداری ربوی

خشت اول بانکداری اسلامی

بدون دیدگاه
خشت اول بانکداری اسلامی پیش از انقلاب اسلامی صحبت چندانی از بانکداری اسلامی در کشور ما نبود و صرفا بر علیه ربا و بانکداری ربوی موضع‌گیری می‌شد. اما با پیروزی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.